• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vilka har också fått sett/testat/har windows8

Status
Not open for further replies.
grabbar windows 8? hahaha.........

ni får byta min windows 136 mot en cykel!! min dröm är att vara cyklist asså jag e trött på hax0r livet du vet när ja hakka windows sen haffa den windows 136 hehehehe
 
Killen försöker ju vara rolig vilket han misslyckas med, han tas istället för en idiot :(
 
min kusin melke guirwe kom hem från kurdistan med windows 17
asså alla ni e efter --..-.

Min gris Mozart kom hem från månen och han tog med sig windows 39.5½ tror du har en gammal windows då :/

Killen försöker ju vara rolig vilket han misslyckas med, han tas istället för en idiot :(

-1 håller inte med
Sorry dubbel post!!!
 
Last edited by a moderator:
eyy asså en hemlis okej ?? allt stannar här, ni vet inget, ni har inte hört nåt ok !!

en gång jag o familj du vet vi sejer så "ska vi ta en resa kanske ??" sejer farsan du vet,,, sen ja ba "vafan asså vi reser ju till såna fina ställena hela tiden jaoo !!! asså ja e fett trött bre på sån skit du vet australien och hawaii !!!" sen farsan du vet han skit skön bre han ba sejer till mej så "kära sonen du vet jag göra allt till dej ??? sej en ställe sen blunda bara jag åka bank tillbaka direkt sen vi ta bil åka !!"

då grabbar va händer ??? jag sitter under min äppelträd och tänker,,, "vart kan jag åka ?? jag vart alla plats, australien, turkiet, marocko, afghanistan, somalia, amerikan och allt du vet" sen en äpple ramla på min huvved DÅ jag kom PÅ!! jag vill åka UT från jorden, precis som äpple han lämna sin trädet,, jag sej till farsa "baba jag har tänk nu!! vi ska åka til pluton!!" jag vände mej för att se va morsan tyckte sen jag ser farsan han borta!! han ta bil till banken hämta cash du vet sen vi åka pluton jevlar de kosta skit mycke cash bre men endå lyssna!!!

där uppe i pluton asså skit tynga grejer de finns jaoo vi hade versta dator med neon strålen den har versta tyngaste windows x379u shit mannen jag nästan fick hjärtattack!! jag hemta till sverje dem vill sno den! jag sjut han i huvved....

ejj hemlis!!
 
OMG jag ska också till pluto tror jag
 
för alla noob

Lolandus (ultra noob) :D
Zilzy~~


aayo8g.jpg
 
@Tala
HAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHA, FYFAN VA FAIL!
asså går inte o hata wlj mer haha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top