• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vilka har också fått sett/testat/har windows8

Status
Not open for further replies.
jag hatar dig låt mina threads vara om du inte vill göra de o posta inte som om du var nån kung

HAHHA, så du anser att man är kung när man vill dränka folk? logik plx.
och du kan fan inte läsa c++, du kan ju inte ens stava?
hur gammal är du?
 
zkum kan du dra här ifårn jävla cp
 
men du e en sån noob

red är red zkum=noob

read
readed

läs engelska innan du kommer går du i 1an?
 
men du e en sån noob

red är red zkum=noob

read
readed

läs engelska innan du kommer går du i 1an?

Jag hoppas innerligt att du skämtar, för om du försöker böja ordet "att läsa", så är det där en skam.

Och var är alla mods? bara deleta denna tråden eller hela wlj för han kommer antagligen inte sluta ändå.
 
men du e en sån noob

red är red zkum=noob

read
readed

läs engelska innan du kommer går du i 1an?

snälla... du skojar va?
asså nej, detta är inte sant....
det böjs
read, read, read. skrev fel innan.
asså nej sluta wlj :( du är en skam.

@limannen
ta bort hela accet låter ganska nice tkr jag.
men först vill jag att han ska förklara sig. hahaha
 
Varför ska ni bry er om hur han skriver
 
OTland - Express yourself

Borde heta så ^^ Verkar ju som man får säga precis vad man vill. Till och med mods/admins har vart med och trollat här utan att bry sej LoL
 
OTland - Express yourself

Borde heta så ^^ Verkar ju som man får säga precis vad man vill. Till och med mods/admins har vart med och trollat här utan att bry sej LoL

haha, sant
 
Tror denna diskutionen är över nu. Alla har förstått att det inte finns någon Windows 8 redan, finns ingen anledning till fler förolämpningar då tråden bara handlar om det just nu.

Tråd stängd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom