• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Wat was/is je level op real tibia?

Ok, hier volgt een standaardantwoord :p hou je vast

voor facc:

knight:
tot 20 ab trolls/swamp trolls
tot ~40 fibula of venore rots
daarna DC/cyclops/etc
vergeet niet te skillen

paladin:
tot 40 dist met spears op ab trolls
daarna tot 80ish dist op gobos bij de femor hills met small stones
daarna drags tot level 60~
op level 60 met boh GS runnen in poh

mage:
tot 20 ofzo ab'trolls/swamps
daarna venore rots, fibula, cyclops runnen, zo kan je nog wel effe door

dit is een saaie manier om te levelen maar het werkt wel :p

Lief van je hoor!
Kdeef tot skills 40 op cave rats in thais en nu doe ik swamp troll cave in venore. Ik loop expres niet langs de ghoul, want anders word die op me gelured hahaha :p heb ik dus al een x gehad =(. Heb nu 50/46, was een paar daagjes offline , omdat ik in het weekend 3 verjaardagfeestjes had en toen lag ik telkes om 4 uur in men bedje en heb 5 weken achter elkaar 6 dagen gewerkt, dus best een beetje te tired om tibia te doen :p. Maarja nu ben ik dus weer voluit aan het skillen en kga probere skill 70 te halen met men knightje :p. Als ik dat heb ga k denk gwn gelijk rotworms levelen :) Dan op lvl 30 naar elven bane (of is dat niet verstandig)? En dan ook een beetje afwisselen met cyclops. En vanaf welk lvl kan ik met winst op Orc Fort levelen?

Gzzz
Ps men neefje moet vamp shield looten :mad: De eerste is voor mij zei ie :p
 
Gebotte chars:
level 119 Sorc (gehackt door friend en vervolgens gerookt) naam MokerXx

Eerlijke:
lvl 42 geloof ik naam: munier flying eagle
 
Ik was level 47 EK op trimera en ik was een lvl 50 RP, verkocht voor een klein prijsje (de paladin). Ook een druid lvl 27 met mlvl 41 (was ik wel tevreden mee) en een paladin lvl 38 die ik nu nog heb! Sentielo en Noxaris waren de namen. Nu speel ik atm op een knight lvl 14 met skills 53/49 op een non-pvp wereld Candia!
 
Lief van je hoor!
En vanaf welk lvl kan ik met winst op Orc Fort levelen?

Hmm, kan al vanaf level 50 als je voorzichtig doet, misschien eerder als je goede skills hebt

Ben zelf net (3 weken) weer begonnen met rltibia op een nonpvp wereld, 70/54 level 23 ;X
 
Ik was lvl 36 royal paladin in Iridia. Skills rondt de 60 en magic lvl weet ik niet meer. Ik ben gestopt omdat ik gehackt was.
 
goorge del'toro op isara level 103 sorcerer maar banned after hack terug in de 7.6 days toen de del'toros heel tibia rulede :)
 
116master sorc magic lvl 70
105 sorcerer magic lvl 65
85 knight mlvl 7 skills 85/80

allemaal op danubia;x
 
goorge del'toro op isara level 103 sorcerer maar banned after hack terug in de 7.6 days toen de del'toros heel tibia rulede :)

Aait. Jij bent di gast van del'toro.
Nog steeds mijn favo war filmpje.

Ik speel op mythera lvl 33 mlvl 43.
Lvl nu niet omdat ik facc ben.
Ondertussen bot ik lkr heb ondertussen 350k op me bank:p.
 
goorge del'toro op isara level 103 sorcerer maar banned after hack terug in de 7.6 days toen de del'toros heel tibia rulede :)

Niet liegen, Een jongen op mijn oude middelbare school had george del'toro voor 1 maand tot de real hem terug hackte.
 
Ik heb een 56 "Elite Knight", waarschijnlijk niet langer al bevorderd. : P

Titania speler! <3
 
Niet liegen, Een jongen op mijn oude middelbare school had george del'toro voor 1 maand tot de real hem terug hackte.

ga rl names vragen, iedereen zal zeggen christian en toevallig heet ik ook christian. ik sharede met die zweed ik kende hem al langer.
 
99 ek op libera, verkocht op lvl 99, koper heeft hem verder gebot, haha charname Krokko
 
mm een 104 rp op Xerena, maar was gehackt een beste tijd terug en raakte zo'n 1.5kk kwijt, nooit meer zin gehad in "real tibia" sindsdien.
 
Back
Top