• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ngn som vet hur man DDOS?

  • Thread starter Deleted member 154984
  • Start date
D

Deleted member 154984

Guest
Hej har en kompis som tror han är värsta hackern och det så jag sa "Hållkäften innan jag crashar din data" han bara "Gör det da" Nu undrar jag om ngn vet hur jag kan ta ner hans data?
 
Man skapar ett slags virus som du lurar på folk, med viruset skall du sen kunna aktivera de infekterade datorerna på så sätt att de skickar en massa skräp trafik till ditt "target"

något sånt tror jag
 
xD Om det nu är det hur skapar jag massa virus? till personen
 
:p :p

Kan du inte bara lappa till honom vid tillfälle?
 
eheh har alltid viljat men har typ 2 gånger störe än mig
 
Varför inte nöja dig med att DoSa? Du behöver knappast ett jävla botnet för att ta ner en persons jävla skitdator.

Varför ens DoSa? Det är något jävla fjortisbråk bland två p12or. Snubben vet säkert inte ens vad fjärrstyrning är.
 
folk som använder DDos/Dos/Ping för att förstöra ska ju bara ta å dö!
Seriöst...

Dom ända DDosers/Hackers jag gillar, är dom som enbart använder det i syfte mot större företag som försöker utnyttja världen.
 
folk som använder DDos/Dos/Ping för att förstöra ska ju bara ta å dö!
Seriöst...

Dom ända DDosers/Hackers jag gillar, är dom som enbart använder det i syfte mot större företag som försöker utnyttja världen.

Så du menar att alla som använder internet kan gå och dö?
Ping används av allt.
 
Korrex hur kan jag DoSa personen kan du hjälpa mig lära ut?
 
Så du menar att alla som använder internet kan gå och dö?
Ping används av allt.
Gå och lägg dig, du vet vad han menar, eller alla ser faktiskt vad han menar... "folk som använder DDos/Dos/Ping för att förstöra ska ju bara ta å dö!"
 
xD Kan någon lära mig DoSa/DDOS? Snälla vill bara ta ut han och säga AHHAHAHAHAHAHAHAH i RL
 
Gå hem till honom och dra ut nätverkskabeln.
 
jag e 13 faktiskt nu och bara för jag skriver min ålder här kommer alla ni skriva p12/p13 stick håll på med något annat jag vill bara ge den här personen en läxa men ingen vill hjälpa mig :(
 
Hmm du kommer inte få ngn rep för killen går typ i 9an och jag 7an xD och han e stor som fan tror han e 25 jaow men kan inte lära mig DoSa? DDOS?
 
aha, du är 13 år och går i 7an och han är 25 och går i 9an förstår inte riktigt? ("förklara tyligare snälla blir frustrerad och rädd framför skärmen.")

Hmm du kommer inte få ngn rep för killen går typ i 9an och jag 7an xD och han e stor som fan tror han e 25 jaow men kan inte lära mig DoSa? DDOS?
 
Back
Top Bottom