• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[8.31] Real Tibia Server Alpha 4, Most Updated [SQL]

Thank you man, !


Im sorry guys theres no updates on this alpha 4!

There's come updates in tfs beta 1 maybe!

But maybe i run one project with Limannen :p


@Limannen addat/accepterat mig i msn ? glöömt .D

Ates, hur gammal är du? Vill gärna höra mer om erat projekt! Gillar dina servrar och så. Fortsätt med det. :)
 
Hey all
am looking for a RL 8.31-8.40 server for SALE, i give up to try find a free 100 % rl server and npc.
Give me a price and a nice offer <3
 
Hey all
am looking for a RL 8.31-8.40 server for SALE, i give up to try find a free 100 % rl server and npc.
Give me a price and a nice offer <3

I got a rl tibia map, with eldin npcs...


Inq Quest and everything´, if you are intressed, please give a offer!
 
Nja vet inte nu :S


There's anyone can buy for me dedicated ? i dont have a card :S


Working on call ?,


If anyone buy for me, i pay back with donations :D
 
Nja vet inte nu :S


There's anyone can buy for me dedicated ? i dont have a card :S


Working on call ?,


If anyone buy for me, i pay back with donations :D

Ates, Jag kan hosta det är inga problem har redan players på min ot som du kan se, på dagarna runt 120-130 players. Du får GM acc och PHPMYADMIN access. Ska fixa Donations sen också men inte items, bara så man kan köpa bort sin ban, redskull och så... :)
 
Ates, Jag kan hosta det är inga problem har redan players på min ot som du kan se, på dagarna runt 120-130 players. Du får GM acc och PHPMYADMIN access. Ska fixa Donations sen också men inte items, bara så man kan köpa bort sin ban, redskull och så... :)

Nja du kanske får oten senare, men iaf vill ha dedicated server som palalr med 500+ players,


Har nu lixom krigat för oten, har lagt in allt som borde finnas i 8.31 typ :p

De jag är mest glad av:

Inq Quest,Demon Oak + Svargrond mines full :D
 
Nja du kanske får oten senare, men iaf vill ha dedicated server som palalr med 500+ players,


Har nu lixom krigat för oten, har lagt in allt som borde finnas i 8.31 typ :p

De jag är mest glad av:

Inq Quest,Demon Oak + Svargrond mines full :D

Du måste lagt ner jävligt mycket tid på det :D, det är synd att jag inte har tiden att sitta och göra sånt :/.. Men en dedicated server kostar väll ändå ganska mycket eller..?
Dedikerad Server - Testa en serverlösning gratis i 3 månader | Ipeer.se
Dedikerad server | Crystone

det är två sidor som jag kollat på än så länge. tänkte också köpa en dedicated innan men kom på att det bara var waste med pengar om man inte får igång ett donation system först o främst. Så att de kan betala kostnaderna om du förstår va jag menar.. Och det är de jag tänker fixa på min ot nu, fixa donation system nu när jag ändå har 130~ players som spelar. Och få ihop till en dedicated server så småningom. Ska sitta o meka lite me otn så fort vinterlovet startar. Förstår att du inte vill ge/dela med dig av din server som du lagt ner tid på för o fixa med. Tack i alla fall, och nu ska jag gå o lägga mig så gonatt.


ciaoo
 
Back
Top