• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Beste nederlandse ot server?

Xenios

Well-Known Member
Senator
Joined
May 28, 2007
Messages
3,449
Reaction score
58
Location
Netherlands
Nou ik weet niet echt welke het leukst is, want "realots" staat als eerste in de otservlist nl maar ik vindt real tibia maps niet echt leuk vooral niet als ze lager dan 5x exp zijn en dan heb je als tweede in de lijst "World-war ownage" ofso dat is gewoon een worldwar
en das ook niet ech leuk om de
heletijd te spelen en de rest is wel zo'n 99999x exp server of het is wel met een normale experience maar dan zijn er te weinig spelers en/of de map is slecht dus het niet makkelijk om een nederlandse ot te vinden vindt ik dan he.

Maar wat vindt jij nou wat de beste/leukste is.
 
mysticnation vind ik prachtig eigenlijk alleen kweet niet,, het mist een beetje spanning
 
narozia is gwn een goeie server, maar als gms nou is ni copprupt zouden zijn dan is het ook een leuke server.

edit: en als het ni aleen zou zijn om donations te krijge en geld te verdiene.
 
Is lastig om een beste aan te wijzen. Ik zoek altijd een server met stage xp waar je redelijk makkelijk level 150 kan halen waarna het langzamer gaat. Znote is idd wel een aardige server. Die servers met 2x xp trek ik gewoon niet, dan ga ik wel real tibia spelen xD
 
onze eigen waar we mee bezig zijn :p
geen idee; ik speel voornamelijk Britories.mine.nu
maar das een zweedse ;p
 
zorenia.no-ip.org = een geweldige server het is neit veel exp en 100% costum je moet egt is komen kijke
PS: met internet exploreer op de site downscrollen het is een bugje we zijn aant fixen
 
Back
Top