• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Beste nederlandse ot server?

wat een kankergemap, bah word helemaal misselijk van dat kankerlandschap. jij kan echt niet mappen kankernoob.
 
lol @ raotease 13 jarige jongen die het stoer vindt om kanker te zeggen

@wardawg nice map, laat het e weten als je nog een hoster nodig hebt
 
Hou je bek christian met je kanker web hosting, heb net 40euri betaald maar men server is nog niet klaar kankerzooi
 
ik zou zeggen mijn server, alleen.. pas gestart en nog geen spelers ;(
 
Geen 1 jammer genoeg zijn er (mischien wel goede) maar geen bekende nederlandse servers, meeste nederlanders zetten hem onder ander land online dan krijgen ze meer mensen
 
Ja, das waar mar dat werkt meestal wel niet?

Voor de rest kan ik niet echt zeggen dat er goede nederlandse servers zijn, misschien wel onder een andere vlag maar niet onder de nederlandse.
Ik vond Mithos 8.1 Ustrike map wel het mooist, maakt niet uit welk tijdstip er zijn altijd vet veel mensen online waarbij er 9/10 nederlands waren.
 
haha daar hebk ook nog op gespeeld (Mithos Ustrike). Tibia-Legends was ook nog wel geweldig (8.42) elke dag meer dan 80 players online enzo, was wel leuk
 
Binnenkort komt er een hele leuke 8.6 server met leuke pvp events en meer. deze server word gehost in nederland en degene die deze server heeft gemaakt komt zelf uit zweden. egt een leuke server een aanrader !

deze server is al 3 tot 4 jaar lang gebruikt en door hosters doorgestuurd naar volgende host allemaal in sweden, maar binnenkort komt er een host in nederland. de server is al klaar, alleen zijn ze momenteel nog bezig met de website.

ip = real-pvp.no-ip.org !

ze hopen woensdag online te gaan. zoniet dan word het einde van de week.

ook al denk je dit lijkt me niks. dan nog kom een kijke nemen ;)

Met vriendelijke Groeten,

SoNiCia
 
Ik ben de beste server aan het maken momenteel, maar gaat nog paar jaar duren, hopelijk wachten jullie op me!
 
ja man, klopt man, mensen hier kennen mij ook echt bij me naam :p alleen jij en limos kennen me aaa sahbe :p
 
Back
Top