• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Beste nederlandse ot server?

Geen een.
Er zijn veel nederlandse servers die iets anders hebben opgegeven omdat bij nederlands je bijna geen mensen krijg
 
Het viel me op dat er best veel Nederlanders speelden bij Ramurika, maar ik ben nu samen met Barker, Thunderion aan het fixen. Ik hou me bezig met het monster- en spells werk en Barker is de nieuwe quests aan het maken en overige bugs fixen. Monsters waren te slap, quests als POI waren bugged, bij de spells zitten een paar bugs bij attack-based-spells en nog wat dingetjes.. maarja kheb toetsweek dus het gaatt twee weekjes worden. Ik hoop ook dat Ramurika gauw online komt..
 
Nou jongens binnnen kort komt Zorenia weer online, met een totaal nieuwe server, 10/10 detailed map, 23MB raw mapped, 100% costum. Low-exp server en heeeeel veel om te exploren. buiten dat heb ik storywriters voor me laten werken (betaald) om missions en questen te schrijven. dus als vele servers niet hebben.. heel veel missies waarbij je een verhaal volgt bij een NPC. Nou er zal binnenkort wel een advertentie komen te staan, als de server af is.
 
Die stomme OT van jou? neehj jij bent corrupt als de tering, ik zou die ot niet gaan spelen mensen!
 
Back
Top