• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Blatte THE Movie! Out NOW

hahaha okej, be din kompis slå sig själv pga hans gummiband på benen
 
2:50
va inte rädd, ta de lung, hemta den idjot den kosta mer en dej
ahhahahahahhahahahahhahahahhahahhahahahhahahahha
 
Ska göra en film också, den ska heta Blatte THE Movie Nr3.
Roliga blir att det bara kommer vara svenskar i den och att alla som inte vet vad rasist betyder kommer kalla oss rasister.
 
Ska göra en film också, den ska heta Blatte THE Movie Nr3.
Roliga blir att det bara kommer vara svenskar i den och att alla som inte vet vad rasist betyder kommer kalla oss rasister.

Jag skulle inte kalla er/dig rasist om det inte finns något rasistiskt i videon, och varför ska videon heta Blatte THE Movie nr 3?

Först du dom är inte blattar och varför skulle du ta vårt namn?
 
Han menar detta, om blattar gör en film om blattar och skämtar om saker som "blattar" brukar göra, eller hur vissa av er kan bete er, så gör sedan några svenskar en film, bara att det är svenskar istället för "blattar" som skådespelare och dom beter sig likadant som ni gjorde i film nr1.

Det skulle anses rasistiskt. Varför?
För att bara blattar får driva om sin egna 'sort' enligt dom ;)
 
Han menar detta, om blattar gör en film om blattar och skämtar om saker som "blattar" brukar göra, eller hur vissa av er kan bete er, så gör sedan några svenskar en film, bara att det är svenskar istället för "blattar" som skådespelare och dom beter sig likadant som ni gjorde i film nr1.

Det skulle anses rasistiskt. Varför?
För att bara blattar får driva om sin egna 'sort' enligt dom ;)
Precis :p



Jag skulle inte kalla er/dig rasist om det inte finns något rasistiskt i videon, och varför ska videon heta Blatte THE Movie nr 3?

Först du dom är inte blattar och varför skulle du ta vårt namn?

Om jag härmade er så skulle jag anses som rasist av andra invandrare.

"Först du dom är inte blattar och varför skulle du ta vårt namn?"
Skådespelare?
 
Back
Top