• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Diskussion!

haha nej jag insåg att alla skulle ta det på allvar :D så jag editade posten ganska snabbt xDD
 
jag bryr inte mkt, det gör inte heller de flesta :D önskar att du va med på vå NK lektion. du hade nog lärt dig något om ditt land:p
 
Haha jo det är nog mycket jag kan lära mig ;)
Jag lyckades iaf roa mig själv haha :)
 
Hon bar en slöja. Han drog av och sa avslöjad. [/IRONI] ='D

Det finns dryga invandrare OCH svenskar.
 
Varför bryr du dig om slöja? stör det dig mkt? om det gör det gå ta självmord så sverige blir ren av sånna som inte kan tänka som dig tex.

ok dom ska inte få bidrag... hur ska de leva? tror du när man kommer till ett land man kan språket flytande så man kan gå jobba direkt eller?

Sverige Demokraterna har blåst er mkt, när dom får makten kommer ni lipa över dom tiderna. jag vill se hur jävla bra ni skulle ha dt utan oss blattarna.

jag sa om man inte får ha mössa i skolan tex borde man inte få ha slöja... bara i skolan (kan inte komma på nått annat ställe där man inte får ha huvudbonad)

Ute på stan får väl fan folk klä sig som dom vill, inte för att jag tycker att slöja är snyggt men om de vill ha det så visst för mej..



om bidrag, de borde inte komma hit, slippa jobba för att de kan leva på bidrag t ex... men däremot kan man hjälpa dem in i arbetslivet (inte städjobb å sånt) men typ svenska kurser så de lär sig språket, och sånt man gör med "vanliga" arbetslösa, vad det nu är..
 
om bidrag, de borde inte komma hit, slippa jobba för att de kan leva på bidrag t ex... men däremot kan man hjälpa dem in i arbetslivet (inte städjobb å sånt) men typ svenska kurser så de lär sig språket, och sånt man gör med "vanliga" arbetslösa, vad det nu är..

1. Man har inte tid att studera svenska
2. Man har en familj och MÅSTE försörja sig, de går och söker jobb
3. Vill att sina barn ska ha en bra framtid i ett bra land

Värdelös diskussion som sagt. Varför gnälla?
 
1. Man har inte tid att studera svenska
2. Man har en familj och MÅSTE försörja sig, de går och söker jobb
3. Vill att sina barn ska ha en bra framtid i ett bra land

Värdelös diskussion som sagt. Varför gnälla?

okej, ska sluta gnälla på invandrare, för egentligen är allt ditt fel:(
 
1. Man har inte tid att studera svenska
2. Man har en familj och MÅSTE försörja sig, de går och söker jobb
3. Vill att sina barn ska ha en bra framtid i ett bra land

Värdelös diskussion som sagt. Varför gnälla?

Vet inte om du pratar om dej sj eller om invandrare i allmänhet men om man flyttar till sverige lär man väl ha planer på att lära sig svenska?
 
Encrypting BaZZe's post...
Error error could not encrypt it.
Skoja :p, man orkar inte läsa när du bara skriver på sådär :(


Ont:

Allså jag kan fatta att vissa blir jävligt irriterade på invandrare.. rätt många är ju sjukt kaxiga och jobbiga.

Och sen så om man skulle säga jävla (tex; arab) till en invandrare
så är det absolut inte OK, klart det inte är men..
fast om dom säger etc "jävla svenne" så verkar det vara helt OK.
 
Så här ser jag det hela på. Det finns ett gäng invandrare, jag sa gäng. Dom är ungefär 10 pers, dom leker "bifftek" = tuffa xD sen kommer det en svensk kille där mitt bland dom 10 blattarna och dom börjar tjaffsa med honom,MEN Ser man 1 utläning själv så tror jag inte att han gör så mycket, Samma sak med svenskar, fast inte lika ofta, Jag själv är en blatte men fan jag bryr mig inte om något av detta, leka coolio när man är med några polare osv, LOL! <- vet inte vad jag tänkte när jag skrev detta xD
 
Tycker det är dåligt av oss att släppa in fler invandrare än vad vi klarar av att ta hand om.

Först tog vi in invandrare i landet för att få mer arbetskraft, men istället har vi fått arbetslöshet.
 
Hampish,
Jag håller med dig väldigt mycket i det inlägget men jag måste säga att arbetslösheten är i hela världen inte bara Sverige. Alla företag flyttar till t ex. indien för att folk där är lika bra utbildade som vi i Sverige men jobbar för mindre lön i timmen än vad vi gör.
 
btw ni ska inte tro på allt ni hör, 90% av din hör om muslimer är falskt vi är inte idioter som ni tror.

Men det finns ju faktiskt vissa idioter också, om jag ska vara ärlig - så har jag aldrig träffat en trevligt invandrare där jag bor. (Falkenberg)

Men visst, det finns säkert snälla invandrare också. Men jag har oturen att var jag än går så finns inga sådana. ^_^

/Limannen
 
Varför bryr du dig om slöja? stör det dig mkt? om det gör det gå ta självmord så sverige blir ren av sånna som inte kan tänka som dig tex.

ok dom ska inte få bidrag... hur ska de leva? tror du när man kommer till ett land man kan språket flytande så man kan gå jobba direkt eller?

Sverige Demokraterna har blåst er mkt, när dom får makten kommer ni lipa över dom tiderna. jag vill se hur jävla bra ni skulle ha dt utan oss blattarna.

haha, SD har invandrare i sitt parti. Så vet inte om du har läst så mycket, Dem städjer invandringen till en viss mån. Dem vill hjälpa invandrarna att bli en del av samhället, OPS.. Du kanske inte har läst lite om partier innnan du börjar prata.
 
Men det finns ju faktiskt vissa idioter också, om jag ska vara ärlig - så har jag aldrig träffat en trevligt invandrare där jag bor. (Falkenberg)

Men visst, det finns säkert snälla invandrare också. Men jag har oturen att var jag än går så finns inga sådana. ^_^

/Limannen

Jag har aldrig träffat en trevlig svensk.
 
Back
Top