• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Diskussion!

Jag har aldrig träffat en trevlig svensk.

Haha, bra Gringo.

Men ärligt talat, om ni skulle sluta dela in dem istället? Svenskar\invandrare. De bor i Sverige nu, det är inget vi kan göra åt det. Det är de som inte har uppehållstillstånd vi kan göra något åt. Tycker man borde göra reglerna mycket strängare för att komma in och bo i Sverige. Just nu är det rätt löjligt att vi ska behöva ta in så många fler invandrare än många andra länder, som "förtjänar" det mer än oss.
 
haha, SD har invandrare i sitt parti. Så vet inte om du har läst så mycket, Dem städjer invandringen till en viss mån. Dem vill hjälpa invandrarna att bli en del av samhället, OPS.. Du kanske inte har läst lite om partier innnan du börjar prata.
Jaja jag behöver inte läsa jag kollar och hör på parti ledaren när han säger dumma saker ;) och jag vet att partiet innehållare invandrare.

Dundaren,
Vaddå, tänk om folk är otrevliga mot honom det vet vi inget om. Och varför ska han lämna sverige det är inte din pappas land det är FRITT land.
 
Men vissa invandrare är skit schyssta och vissa är.... ja som dom är.
 
Jaja jag behöver inte läsa jag kollar och hör på parti ledaren när han säger dumma saker ;) och jag vet att partiet innehållare invandrare.

Dundaren,
Vaddå, tänk om folk är otrevliga mot honom det vet vi inget om. Och varför ska han lämna sverige det är inte din pappas land det är FRITT land.

Oh jävlar va idiotisk du låter, vi säger såhär. Du bor i finland, har bott där hela ditt liv, men du känner inte en enda finne som är sjysst. Du har då möjligheten att flytta till något annat land, tar du den eller tar du den inte?
 
Men åter igen, OTland är inte rätt ställe att prata om detta, För mycket barn som inte vetså mycket. Inget illa mot er som vill och kan prata normalt om detta.

mvh z0lk

till zo0oro, Om du inte läser om partiet utan går efter en vis person åsikter, så borde man inte utala sig. SD hade en stor del röster från invandrare, så hur främlingsfientliga är dem?
 
Oh jävlar va idiotisk du låter, vi säger såhär. Du bor i finland, har bott där hela ditt liv, men du känner inte en enda finne som är sjysst. Du har då möjligheten att flytta till något annat land, tar du den eller tar du den inte?
Varför ska han flytta ett annat landet? Han kanske har ett bra liv här men hittar inte folk som är trevliga mot honom. Det är hans åsikt om folket inget vi tvingar honom att tycka, eller hur?
Men åter igen, OTland är inte rätt ställe att prata om detta, För mycket barn som inte vetså mycket. Inget illa mot er som vill och kan prata normalt om detta.

mvh z0lk

till zo0oro, Om du inte läser om partiet utan går efter en vis person åsikter, så borde man inte utala sig. SD hade en stor del röster från invandrare, så hur främlingsfientliga är dem?
Från invandrare? Sen när avslöjade man vem röstade på vad? Han är ju parti ledaren så klart man lyssnar på honom ;)
 
Varför ska han flytta ett annat landet? Han kanske har ett bra liv här men hittar inte folk som är trevliga mot honom. Det är hans åsikt om folket inget vi tvingar honom att tycka, eller hur?

Från invandrare? Sen när avslöjade man vem röstade på vad? Han är ju parti ledaren så klart man lyssnar på honom ;)

oj..
Nej tack till extremism! SD's tidnings hemsida.


Vad hittade man där? skit.. SD är rasister... fyfan...
 
oj..
Nej tack till extremism! SD's tidnings hemsida.


Vad hittade man där? skit.. SD är rasister... fyfan...
Så du tycker att det inte är rasistiskt att förbjuda andra religioners aktiviteter? Jag har mina åsikter att hata de partiet du har dina att gilla dom. Enligt mig så är SD inget mer än ett rasistiskt parti som vill bli av med Muslimer i första hand, lmao. Men visst du tycker dom är bra för du har antagligen en åsikt eller så har du blivit hjärntvättad inget illa menat men vissa hajjar om saker men vet inte vad det handlar om.
 
Så du tycker att det inte är rasistiskt att förbjuda andra religioners aktiviteter? Jag har mina åsikter att hata de partiet du har dina att gilla dom. Enligt mig så är SD inget mer än ett rasistiskt parti som vill bli av med Muslimer i första hand, lmao. Men visst du tycker dom är bra för du har antagligen en åsikt eller så har du blivit hjärntvättad inget illa menat men vissa hajjar om saker men vet inte vad det handlar om.

jepp, hjärntvättat :) tack för diskussionen.. säg till när du får rösta så du kanske har läst lite mer om politik. Har inte ens sakt att jag kommer rösta på SD, För jag gillar inte dem. Dem ger inte vad jag vill och kommer aldrig rösta på dem iaf. ha en trevlig dag.
 
jepp, hjärntvättat :) tack för diskussionen.. säg till när du får rösta så du kanske har läst lite mer om politik. Har inte ens sakt att jag kommer rösta på SD, För jag gillar inte dem. Dem ger inte vad jag vill och kommer aldrig rösta på dem iaf. ha en trevlig dag.
Jag sa inte att du skulle rösta på dem men jag sa du har din åsikt att gilla dem eller hata dem. Jag läser inte mycket om politik men kollar på debatterna när de laddas upp youtube och där ser man rasistiska uttryck från SD därför gillar jag inte dem. Ha du med en trevlig dag! :)
 
Men, vem fan bryr sig om SD? Dem uppfyller ju ändå inte kraven för att komma in i regeringen.
Så länge dom fortfarande har kvar det så är dom meningslösa.

Vi kan komma fram till detta:

Vissa invandrare beter sig som dom gör för att vi svenskar inte välkomnar dom, Istället trakasserar vi dom.

Tänk om jag skulle åka till pakistan, börja leva där? Jag tror iaf att jag skulle bli bättre välkomnad där än här.

Jag lever i en liten by där vi har ganska många invandrare.
Som jag sa förut, Vissa är skit schyssta, vissa är bara idioter, För dom tror att alla svenskar är rasister.

Men där har dom fel!
 
Last edited:
Men, vem fan bryr sig om SD? Dem uppfyller ju ändå inte kraven för att komma in i regeringen.
Så länge dom fortfarande har kvar det så är dom meningslösa.

Vi kan komma fram till detta:

Vissa invandrare beter sig som dom gör för att vi svenskar inte välkomnar dom, Istället trakasserar vi dom.

Tänk om jag skulle åka till pakistan, börja leva där? Jag tror iaf att jag skulle bli bättre välkomnad där än här.

Jag lever i en liten by där vi har ganska många invandrare.
Som jag sa förut, Vissa är skit schyssta, vissa är bara idioter, För dom tror att alla svenskar är rasister.

Men där har dom fel!

dem har 4.4% av rösterna, vilket räcker.
 
jaha, då är jag lite efterbliven^^

men som zolk säger, Otland är inte detta rätta forumet att diskutera detta.
Lås tråden plaaaaxx.
 
men som zolk säger, Otland är inte detta rätta forumet att diskutera detta.

Det går fortfarande att diskutera. Bara för att medlemmar på OtLand kanske inte har lika bra koll på saken som folk på någon annan webbplats så behöver vi inte låsa tråden.
 
Jag är själv blatte och jag gillar inte vissa blattar heller, tex när jag ska ut till ip och spela fotboll, då kommer ett gäng som kommer fram och tar bollen ifrån, slår lite på "skoj".
Det är hur DE är, men att rasister hatar ALLA blattar är det sjukt..
fattar inte varför man ens är rasist, jag tror att rasister är rasister för de nångång blivit retad/knuffad av en blatte och så tror de att alla är så? men tänk efter lite...
man är som man umgås?
Och VAD om man har slöja? Vad stör det dig??
VAD om de lagar annat kött för de inte äter gris? DU äter gris, varför bryr du dig om de som inte äter det? TEX I inden(vet inte riktigt vilket land?) äter de insekter och sånt? vadå så om du flyttar dit och inte van att äta insekter, skulle du gilla att bli påhoppat bara för du inte äter insekter? skulle du vilja åka till ett resturang bara för det är insektsmat i skolan? Sa bara ett tex...

Tänk efter lite!!

(sry för stavfel:)
 
Jag är själv blatte och jag gillar inte vissa blattar heller, tex när jag ska ut till ip och spela fotboll, då kommer ett gäng som kommer fram och tar bollen ifrån, slår lite på "skoj".
Det är hur DE är, men att rasister hatar ALLA blattar är det sjukt..
fattar inte varför man ens är rasist, jag tror att rasister är rasister för de nångång blivit retad/knuffad av en blatte och så tror de att alla är så? men tänk efter lite...
man är som man umgås?
Och VAD om man har slöja? Vad stör det dig??
VAD om de lagar annat kött för de inte äter gris? DU äter gris, varför bryr du dig om de som inte äter det? TEX I inden(vet inte riktigt vilket land?) äter de insekter och sånt? vadå så om du flyttar dit och inte van att äta insekter, skulle du gilla att bli påhoppat bara för du inte äter insekter? skulle du vilja åka till ett resturang bara för det är insektsmat i skolan? Sa bara ett tex...

Tänk efter lite!!

(sry för stavfel:)

Nu blandar du visst ihop invandrare och muslimer. Men muslimer är dock idiotiska. (M kristna också)

"Nu ska jag döda alla jag ser, för en gubbe sa de till mig, jag lever efter han nu och det är min religion, kritiserar du det är du rasist."
 
Finns ingen som är mer idiot än dom som tycker andra är idioter för deras religion och kultur. :)
Vem fan bryr sig om rasister jag har fan massor med kompisar som är rasister och hatar invandrare men de hatar inte mig. Du ska vara smart och vinna dom istället för att bråka med dom och gör större hat ;)
 
Back
Top