• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

DreamHack Sommar 2010!

Ska boka plats nån gång nästa vecka i D.

Boka inte nära någon gång i D hallen för då är det stor chans att dina saker blir stulna (Möss, laptops, musmattor etc)

Jag va tvungen att jaga bort 3 st som va påväg att sno våra grejor i somras.. (då satt jag i mitten av skiten)
 
Jag tror jag hade otroligt tur, jag satt längst ut på D7 till höger(om man kollar på bokplatsningskartan) och blev inte av med en enda grejj. :)
 
Äsch! Dom har high-top-haxx0r security! Inget blir stulet :D Plus blir dom påkomna så dom som försöker stjäla blir utkastade sen ere beybey 900 kr för dom
 
inte ni som sprang runt på DH och sa te folk "börja helgaot" HAHAHAHAH

Nej? Vet däremot att folk gick fram till Helga som satt med sina 2 skärmar och frågade om dom fick ta kort med honom.
 
my ass, ni sprang runt och sa te flera v mina polare "börja helgaot"
 
my ass, ni sprang runt och sa te flera v mina polare "börja helgaot"

Nämnde nog inte ens namnet "helgaot" på dh, och nej jag sprang inte runt som en idiot och advertisa från person till person.

antingen misstar du dig, annars är du bara helt dum i huvudet.

troll?
 
Äsch! Dom har high-top-haxx0r security! Inget blir stulet :D Plus blir dom påkomna så dom som försöker stjäla blir utkastade sen ere beybey 900 kr för dom

Många som köper dagspass för en hundring och snor lite så går dom +++
 
Alla "nördar" har slutar gå på dh.. så tråkigt där nuförtiden..

Sist jag va där va Summer 09 det va fan fjortisar vid varannat bord och blattar som försökte sno ens saker..

Hahaha Jocce direkt på blattarna, jag svär på dh är det mer svennar som är på topp på baxxa än oss blattar. så käften.
 
Hahaha Jocce direkt på blattarna, jag svär på dh är det mer svennar som är på topp på baxxa än oss blattar. så käften.


Haha nej.... du har helt fel
Det är faktist oftast blattar som försöker sno saker
MEN inte alltid
 
Hahaha Jocce direkt på blattarna, jag svär på dh är det mer svennar som är på topp på baxxa än oss blattar. så käften.

Dom som försökte ta mina saker va iallafall blattar.. Hade det varit så att jag hade varit normal och sovit så sulle jag gått back ca 1500-2000 (Tangentbord, mus, headset)
 
Dom som försökte ta mina saker va iallafall blattar.. Hade det varit så att jag hade varit normal och sovit så sulle jag gått back ca 1500-2000 (Tangentbord, mus, headset)

Man kan väl låsa fast/gömma grejerna på nått sätt? :confused:

Musen i byxorna~?
 
Back
Top