• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

DreamHack Sommar 2010!

Man kan väl låsa fast/gömma grejerna på nått sätt? :confused:

Musen i byxorna~?

Jag gjorde: Byggde ett dator-torn med min bror, la musen, musmattan bakom skärmen, satte usb-pluginen till tangentbordet på baksidan av datorn.
Finns många sätt man kan göra för att få det säkrare, ta med grejerna när du går nånstans, dock kanske lite jobbigt.
Be nån som sitter nära dig hålla lite koll, och när dom går iväg håller du koll på deras saker.
 
Jag gjorde: Byggde ett dator-torn med min bror, la musen, musmattan bakom skärmen, satte usb-pluginen till tangentbordet på baksidan av datorn.
Finns många sätt man kan göra för att få det säkrare, ta med grejerna när du går nånstans, dock kanske lite jobbigt.
Be nån som sitter nära dig hålla lite koll, och när dom går iväg håller du koll på deras saker.


Aa, elelr en kompis som sitter brevid en och håller koll på grejena
 
Betala mig 1000kr så rör ingen era saker ;D
 
Det ser vara kul ut nu förtiden i DH, när t. ex. någon kille deleta en snubbes 80 på WoW när han sov. xD Sen kom det några trådar på fragbite, "'killens namn på fragbite' tog sönder mina glasögon!, nu måste mina föräldrar åka till DH tack vare dig -.-"
 
Var det inte snack om att Dreamhack skulle vara i göteborg nästa år?

Ska inte dit dock.
Tycker det är så värdelöst att folk går runt och snor saker.
Förstör allt när det är så.
 
Var det inte snack om att Dreamhack skulle vara i göteborg nästa år?

Ska inte dit dock.
Tycker det är så värdelöst att folk går runt och snor saker.
Förstör allt när det är så.

"Riktiga" DH är alltid i Jönköping (förutom i början typ 1991)

Men dom har mindre DHs som är överallt i hela sverige/världen
Dom har även DH i t ex Frankrike, Kina, England, Norge, Finland.
 
Back
Top