• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Farbror Grävmaskin

Dante

silentdefender
Joined
Apr 26, 2008
Messages
6,643
Reaction score
21
Location
Sweden - Örebro/Stockholm
Jobbia lägen i skolan..


gGvwj1i.jpg

w6sUypg.jpg

WlR0Csa.jpg

JLYoTvL.jpg
 
Hahahaha första bilden, hur lyckades ni? :p
 
Hahahaha första bilden, hur lyckades ni? :p

Hahahaha man kan knappt tro de men då sähär att bandgrävare har 0 grepp på vintern, det är som att åka skridskor, vi skulle fixa en väg, och som man ser på bilden så gled maskinen, som tur som så är man snabb med spakarna.. men min kompis däremot.. Han va inte så snabb :/

HOTPC1e.jpg
 
Om jag inte har helt fel så går det väl å vända på underdelen av grävaren första bilden? funkade iallafall när jag gick i skolan å körde en massa såna grejjer :p.. å bild 3, störst går först haha
 
Om jag inte har helt fel så går det väl å vända på underdelen av grävaren första bilden? funkade iallafall när jag gick i skolan å körde en massa såna grejjer :p.. å bild 3, störst går först haha

Helt rätt haha, men vi gjorde det på ett säkrare sätt, vi drog tillbaka den på 2 larver igen med hjälp av en traktorgrävare :D
 
Igelkottar tycker om dricka mjölk, jag har testat. IRL.
 
Back
Top