• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

fjortisar -.-

Lägg till en bättre beskrivning på hanfjortis:
Har byxorna så långt ner att det behövs 3-4 gummisnoddar eller hårsnoddar på varje ben för att de inte ska tappa dem helt. På grund av detta är gångstilen väldigt likt pingviners.
 
Lägg till en bättre beskrivning på hanfjortis:
Har byxorna så långt ner att det behövs 3-4 gummisnoddar eller hårsnoddar på varje ben för att de inte ska tappa dem helt. På grund av detta är gångstilen väldigt likt pingviners.

hahaha, shit...den var ju alldeles för bra, och sann :D
 
Shit om jag skulle sett de här killarna skulle jag asgarvat, de skämmer ju ut sig, hhahaa.
Hur som helst, så här ser en hanfjortis ut:
87463865ee4a37a6
<---- partillejonny
 
Shit om jag skulle sett de här killarna skulle jag asgarvat, de skämmer ju ut sig, hhahaa.
Hur som helst, så här ser en hanfjortis ut:
87463865ee4a37a6
<---- partillejonny

haha, aaa...det suger med sån bratt skit, de flesta vill att vi ska ha det till skol fotot -.-
 
Du har ingen talan här fjortis!
Gå nu till en Johan Palm konsert och skrik ;)

passa dig sá inte blir dödad :s (hanna kan bli farlig då man pratar om johan palm och hon är faktiskt 15! ) (a)
 
Seriöst, förstår mig inte på detta hatet mot fjortisar.
Om de nu vill sminka sig med billigt smink, vem fan bryr sig?
Om en fjortis vill supa sig full, vem fan bryr sig?

Låt dom äckliga ungarna vara ifred bara.
 
passa dig sá inte blir dödad :s (hanna kan bli farlig då man pratar om johan palm och hon är faktiskt 15! ) (a)
Man måste inte vara 14 år för att vara fjortis, känner folk som typ är fjortis och dom är 18 xD
 
Back
Top