• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

fjortisar -.-

Drack du cider från ica då eller? Dricker du stark cider är de klart du blir full.
Jag gillar både alkohol fritt och med alkohol men det ja drack förut va ca 2,5 det e lite
 
Men den är så god!!!
Dunder: jag skrev aldrig att jag blir full heller :p
dricker det bara för det är gott och inte bli tröstig
 
vadå bara för jag har häng äre fjortis eller? duuuh :(

Naaah Tycker det är tillåtet att ha wax i håret aningens häng på brallorna utan att bli kallad fjortis, det är mycket hur dom betér sig med :S
 
vadå bara för jag har häng äre fjortis eller? duuuh :(

enligt mig tycker jag inte det är något fel med att ha häng
blir bara lite irriterad på dom som går på typ 3an som har hårvax å sånt
 
Häng som är nere vid knäna ser bara ut som om dom inte hade råd mer skärp xD
 
vadå bara för jag har häng äre fjortis eller? duuuh :(
tkr inte jag, fjortis för mig är typ att man säger "z" istället för "s" och brukar lägga till ett "w" i orden. o hur man pratar också,

edit: och att man dricker sig full på fester, när man är ton-åring..
 
tkr inte jag, fjortis för mig är typ att man säger "z" istället för "s" och brukar lägga till ett "w" i orden. o hur man pratar också,

edit: och att man dricker sig full på fester, när man är ton-åring..

Jaha, då har jag varit fjortis :'(
 
tror många har druckit sig fulla när dom va ca 17 eller 16 men då kanske man inte tänker lika mycket men fjortisar e fan idioter dom dricker ju alltid sprit å skit och e så jävla trög fattade så dom tar alvedon och försöker droga sig :/ jävla feta kossor e dom!!!!!
 
tkr inte jag, fjortis för mig är typ att man säger "z" istället för "s" och brukar lägga till ett "w" i orden. o hur man pratar också,

edit: och att man dricker sig full på fester, när man är ton-åring..
(det jag menar med den tjocka texten är att dom tror att dom är äldre än vad dom är)
Menar du inte de som dricker för att spela stora,coola elr w/e? :/
:thumbup:
 
jag tror att fjortisar dricker akohol bara för visa hur "modiga" och "coola" dom är...
och kanske bara för andra gör det gör dom också det
 
Back
Top