• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

fjortisar -.-

Har ni sett den nya hippa "frisyren", den är ju helt störd.

Helt fucked up, som om dom har sprungit in i en vägg i 200 km/h, men jag har hittat ett namn för det xD
"Pokemon-frisyren" :D finns SÄKERT någon här som har den stilen, men jag fattar inte, frågade flera stycken om de tyckte det var snyggt, icke positiva resultat ^^
 
Har ni sett den nya hippa "frisyren", den är ju helt störd.

Helt fucked up, som om dom har sprungit in i en vägg i 200 km/h, men jag har hittat ett namn för det xD
"Pokemon-frisyren" :D finns SÄKERT någon här som har den stilen, men jag fattar inte, frågade flera stycken om de tyckte det var snyggt, icke positiva resultat ^^
hippa frisyren? XD vad är de? :)
 
hippa frisyren? XD vad är de? :)

Den är ej hippig, om det är något positivt med det ordet.
Ändrar mig till "fucked up frisyren", för den ser helt knäpp ut.
Typ skit många har den, ser ju bara för dumt ut.

Har ganska mycket hår just nu, eller ja...så där xD Är mest van vid att vara rakad, eller...snaggad rättare sagt, och är det bara jag som tycker det är riktigt skönt med snaggat hår?

Man behöver inte fixa till det om det ser för jävligt ut, och...it rocks :D
Inte en käft kan säg något, "öhh....du har kort hår, hah !" :thumbup:
 
Den är ej hippig, om det är något positivt med det ordet.
Ändrar mig till "fucked up frisyren", för den ser helt knäpp ut.
Typ skit många har den, ser ju bara för dumt ut.

Har ganska mycket hår just nu, eller ja...så där xD Är mest van vid att vara rakad, eller...snaggad rättare sagt, och är det bara jag som tycker det är riktigt skönt med snaggat hår?

Man behöver inte fixa till det om det ser för jävligt ut, och...it rocks :D
Inte en käft kan säg något, "öhh....du har kort hår, hah !" :thumbup:

Menar du frisyren som ser ut som dom där dragon ball gubbarna? xD
 
zötis hahahaha pözz. Störigt å se/höra sånt shit ..

Störigaste är när dom säger så här: "jag är så ful/dum" när de inte är det bara för att få bekräftelse eller vad dom nu vill höra
 
Jag gillar ha kort hår någon annan som gillar det?
vill klippa mig nu :) har ni långt eller kort?
 
Blir inge snyggt när jag snaggar =( Drf jag inte gör det xd Det blir liksom inte "strävt"

Hah, mitt blir som värsta igelkott frisyren :D

Alla i klassen vill röra det hela tiden o skit, så jag har nog precis tvärtom än din "sträv-problem" ;)
 
Back
Top