• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

fjortisar -.-

Oscar Lyis

Donator
Joined
May 30, 2008
Messages
633
Reaction score
1
Location
Sweden
De som vill överleva, LÄS!:D

kanske lite lång text men läs!


Fjortisar är ett växande problem. Beteckningen står för mentalt omogen (MO). Dessa individer försöker sin mentala omognad genom att börja snusa och röka vid 11/14 års ålder och håller sedan på hela tonåren igenom tills det plötsligt blir tillåtet enligt lagens mening att börja använda några av de först nämda preparaten.
Eftersom de sedan blir så fula utseendemässigt av all rökning lägger honfjortisarna lager på lager med billigt "smink". När de sminkar sig tidigt på morgonen råkar de alltid få mascara i hela ansiktet. Men det är tydligen inne för dem, för de verkar inte bry sig om ta bort det. Något annat som också verkar otroligt inne bland dem är den så kallade "fjortisranden" under hakan som uppkommer när dem inte sprider ut foundation ordentligt. Ofta bär fjortisarna orangefärgad foundation i ansiktet, och detta gör så att de blir helt kritvita på halsen och resten av kroppen. Dessutom använder dessa djurliknande varelser tubvis av idominsalva eller 15 lager foundation på sina trutläppar för att de tycker att ett ankliknande ansikte är det vackraste som finns. De tappar allt hår vid tjugo års ålder pga den överdrivna användningen av plattänger och onödiga hårprodukter. De älskar att ha på sig kortkorta linnen med tights under. Linnet "ska" vara U-ringat så att man ser brösten och så mycket som möjligt av push-up bh:n.
På senare tid har hanfjortisar utvecklats och dem känner man lättast igen på sina rufsiga, gelé-indränkta frisyrer, hängande byxor och deras ständiga posande framför honfjortisarna. Dessa djur parar sig genom att rotera tungorna mot varandra. På fredags- och lördagskvällarna, då flocken samlas vid McDonald's eller vid ett "högstadiedisco" är det endast jakten på en ny "hångelpartner" som rör sig i deras ytterst små, encelliga hjärnor. Dessa hjärnor har en stor fascination för så kallade "EU-moppar" (en underutvecklad varelse på två hjul som har förmågan att låta väldigt jobbigt, och vars ljud påminner om när fjortisar pratar på riktigt). Deras röster förstörs av all rökning, se föregående stycke.
Det råder fortfarande ovisshet om dessa varelser tillhör djur- eller stenfamiljen. Framtida forsking kommer inom kort svara på denna betydligt viktiga fråga. Men enligt forskning av Pingvinpartiet så verkar det som att fjortisar har lägre intelligens än pingviner. Fjortisar är en väldigt säregen art som alla normala människor har omöjligt att förstå sig på.
I början av 2000-talet har vissa politiska partier i Sveriges riksnatt börjat debattera om det är möjligt att låta polisen börja skjuta ihjäl stora delar av den växande populationen. Hittils har inget parti varit emot förslaget och utrotningen ska förhoppningsvis ta sin början innan decenniets slut. Alla som vill får vara med och utrota, för att jägarförbundet har nu tagit bort lagen om att man inte får skjuta fjortisar.
Ökningen tros bero på de lägre krav som ställs på människan i dagens samhälle. På den gamla goda tiden dog fjortisarna ut om de inte utvecklades till människor efter 14-årsåldern, men dagens läge med instutitioner som Big Brother, Idol, Playahead, Hamsterpaj och Lunarstorm är det möjligt att överleva en längre tid som fjortis. Exempel: Peter Siepen, Olinda, Robinson Emma, med flera. Den kommersiella skitkanalen MTV (som oftast misstas för en kanal som spelar "riktig" musik, men som i själva verket till den största delen spelar meningslös mainstream) spelar också en stor del i utveckligen på grund av den massproducerade skitmusiken och de hjärntvättande "musikvideorna" som gör att kåta tonåringar tror att man kan ha villkorslöst sex med allt och alla.
Fjortisarna har ett behov av att skriva <3:an överallt på internet. Typ "Du e fittit viktih<3333" till sina låtsaskompisar. Och det är det enda dem har; låtsaskompisar. Inga riktiga kompisar som älskar dem har de, bara wannabe- kompisar som är kompisar med dem för att få cigg eller för att helt enkelt inte vara ovän med dem. De brukar också byta ut s till z och lägger ofta till h. Ex: "Jah bah älzzkar dejh typh lixom azmyckeh zötizz!"
Enligt en relativt ny forskning gjord av EU-kommissionen kommer ungefär en fjärdel av världens befolkning bestå av fjortisar innan 2020 (om vi inte utrotar dem förstås). De resterande tre fjärdelarna består av småbarn, den äldre populationen (60+) och människor från U-länder som inte har tid att tänka på om de ska gå på "Get wet-partyt" eftersom deras största problem är att få mat så de överlever dagen.
Fjortisar är nära släkt med bimbosar.
 
Skit i vem som skrev den.
Det var roligt att läsa och allt stämmer ju typ :(
 
Ja, tyvärr stämmer det.
Kanske att det blev lite överdrivet och några tvistade lögner lades dit, men annars var det skottsäker fakta :p

KILL THEM ALL !
Finns redan för mycket -.-

Allt man ser på min skola är en massa 14 åriga töntar som bara klär sig i hel svart och går runt med plåster på armen, vilket är bara ditsatt för att få folk tro att de skär sig, vilket är väldigt patetiskt.

Iaf, det var väldigt bra text, var fick du det ifrån? (tvekar lite på att du skrev det)

/Limannen
 
Bra skriver :p En del saker stämmer inte med 90% av texten stämmer :)
 
hatar fjortisar dom tror att dom är mognare och vill se gammlare ut än vad man är. tycker att föredrarna borde bry sig mer...
Vem fan vill ha en dotter som är fjortis?!? :s:S:s
en annan sak som jag hatar är emos!!!
dom är alltid tysta,alltid fula,nästan alltid sår och ALLTID svarta kläder :S
 
hatar fjortisar dom tror att dom är mognare och vill se gammlare ut än vad man är. tycker att föredrarna borde bry sig mer...
Vem fan vill ha en dotter som är fjortis?!? :s:S:s
en annan sak som jag hatar är emos!!!
dom är alltid tysta,alltid fula,nästan alltid sår och ALLTID svarta kläder :S

Justeeee....jag glömde i min post, att jag menade emo's :p

Och du quaro, vilket problem jag hade med ditt ord "föredrarna":
Så jag tänkte, huh? vafan...hmm, vad är det nu? Så jag googla det, fanns inte :D Så jag fortsatte och läste, så förstod jag att du menade, "föräldrarna", hahah
 
IMG_4846.JPG



Idomin Fjortis xd
 
emos, har jag inte direkt emot något. har kompisar som är "emos"(ja, ni skulle tycka dom va emos bara för han har svart hår HAHA). finns också jävligt snygga emos också, eller det kanske är mer åt "scene" hållet, men ändå ;]
Emo vs fjortis?
EMO WIN plx
 
Emo vs Fjortis? Tycker faktist fjortisar vinner. Vissa kan va snygga faktist.
Men inte ÖVERDRIVNA fjortisar.
 
Emo vs Fjortis? Tycker faktist fjortisar vinner. Vissa kan va snygga faktist.
Men inte ÖVERDRIVNA fjortisar.

uhm okej, vissa emos kan också va snygga :( stör mig också på hur alla jävla fjortisar skriver. fyfan asså
 
uhm okej, vissa emos kan också va snygga :( stör mig också på hur alla jävla fjortisar skriver. fyfan asså

azzå shieet hu kan duh vah så anti fjortizz? fttr nt hurh man nt kan älzka fjortizzar-HATAR HUR DOM SKRIVER :9
 
Emo vs Fjortis? Tycker faktist fjortisar vinner. Vissa kan va snygga faktist.
Men inte ÖVERDRIVNA fjortisar.

Häldre Emos än fjortisar :p

Alltså inte en sån som sitter och skär sig själv :p men spela roll om dom klär sig som emos? bättre än att vara fjortis
 
äckliga fula ankor som dricker sprit på fester och tror dom är väääärsta coola anrkorna men det är dom inte dom är äckliga ankor
 
Emo vs Fjortis? Tycker faktist fjortisar vinner. Vissa kan va snygga faktist.
Men inte ÖVERDRIVNA fjortisar.

Men vissa tjejer är snygga vissa är fula, det har ju inget att göra med ifall dom är fjortisar eller inte.

För det är ju aldrig snyggt hur en fjortis sminkar sig så det är ju inte det som gör att hon ser bra ut.
(Jag vet vad du menar med överdrivna... MyGOD, blää :/ )
| Emo vs Fjortis
Emo vinner tycker jag, för dom håller iallafall inte på och ^_^klänger på en.
Emos sitter bara nånstanns i en grupp och håller sig för sig själva, dom stör ju iallafall inte oss andra.
______
puzz puzz sötizar!!!!!
 
Back
Top