• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

GTX580 Bluescreen

Quaro jobbar där men jag var bara på praktik :p kan som sagt inte så mycket om datorer så
och han kan nog mer om datorer än ni kan era arbetslösa bönder
 
Quaro jobbar där men jag var bara på praktik :p kan som sagt inte så mycket om datorer så
och han kan nog mer om datorer än ni kan era arbetslösa bönder

21 år och jobbar som Linux/Windows/VMS tekniker på ett multi miljard företag.
hmm
 
21 år och jobbar som Linux/Windows/VMS tekniker på ett multi miljard företag.
hmm

Du, jag skiter i företaget. Personligen tjänar Quaro mer än du. Dags att sluta leva i din lilla bubbla och sluta sno Quaros skattepengar med ditt jävla bidrag du tar
 
Ni förstår väl att det inte bara finns 1 sätt utan flera sätt att lösa saker...
Och jag ville göra det så billigt som möjligt för troja istället som du säger "köp ett nytt vattenkylning" vem som helst kan ju skriva det...

Att köpa plast rör som går från en hemma gjort vatten tank till grafikkortet är komplicerat men kostar inte så mycket :p
 
Precis, Quaro hjälper och tänker på budgeten till skillnad från dig din sopa JoccE. Det var till och med han som hjälpte mig att felsöka problemet, ingen visste vad det var för fel förens han kom med förslaget.
 
Hjälp istället för att snacka skit för i helvete.... och du ska vara 21?
 
... Dags att växa upp grabbar.

Så du anser att du hjälpte mig mer än Quaro? Jag skrev klart och tydligt att det var ett HYDRO COOPER grafikkort. Hade inte Quaro sagt att jag behövt vattenkylning hade jag bokstavligen talat bränt sönder 5 000 kr. Tack för att du försökte iaf
 
Har även ett gtx 670 som ligger och skräpar, vill du köpa det för 1 och 5?
 
Så du anser att du hjälpte mig mer än Quaro? Jag skrev klart och tydligt att det var ett HYDRO COOPER grafikkort. Hade inte Quaro sagt att jag behövt vattenkylning hade jag bokstavligen talat bränt sönder 5 000 kr. Tack för att du försökte iaf

Jag trodde inte en person kunde vara så dum att dom köpte ett grafikkort för vattenkylning när man inte har de.

Men än en gång har världen visat IQn på folket.
 
Det ska följa med ett vattenkylningskit vad jag vet ialafall.

- - - Updated - - -

Nej det ska det inte verkar det som
 
Jag trodde inte en person kunde vara så dum att dom köpte ett grafikkort för vattenkylning när man inte har de.

Men än en gång har världen visat IQn på folket.

Du vet väl att det var ett exklusivt erbjudande JUST den jag köpte som inte inkluderade vattenkylning? Jag förväntade mig inte att köpa och installera vattenkylning när kortet är svindyrt.
 
Du får köpa block, radiator,pump, anslutning, kylmedle och massa annat skit :S
 
Du får köpa block, radiator,pump, anslutning, kylmedle och massa annat skit :S

Ska lämna in kortet och nätagget imorgon, ska istället köpa nytt moderkort och gtx660ti som Jocce rekommenderade. Tack jocce:)
 
Trodde det skulle vara typ som cpu vatten kylare, du vet som corsair Hydro series fast till gpu
 
Vatten kylning kostar 4000kr+ -.- Tror ni dom skulle inkludera de i ett kort för samma pris?

sånt visste inte jag? såg bara erbjudandet och passade på att köpa för att kortet verkade fett. Stog ingenting om att man måste köpa vattenkylning exklusivt.
 
Back
Top