• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hej :)

Status
Not open for further replies.
Hej, jag vill bara presentera mig så folk vet vem jag är, är ny på detta forum, plus har nyss börjat spela Tibia och Open tibia, tror inte det är nån skillnad, men iaf, lite information om mig

Jag heter Ellinor Gullsson
Bor i stockholm
och jag har 2 bröder som jag hatar, men annars än jätte gullig lillebror.
iaf, det var väl typ allt, hoppas man trivs här :)

Hahaha Ellinore.. klassiskt, Emil är ditt riktiga namn! :O
 
Originally Posted by Ellinorze View Post
Hej, jag vill bara presentera mig så folk vet vem jag är, är ny på detta forum, plus har nyss börjat spela Tibia och Open tibia, tror inte det är nån skillnad, men iaf, lite information om mig

Jag heter Ellinor Gullsson
Bor i stockholm
och jag har 2 bröder som jag hatar, men annars än jätte gullig lillebror.
iaf, det var väl typ allt, hoppas man trivs här

Hahaha Ellinore.. klassiskt, Emil är ditt riktiga namn! :O

... snälla gud..
 
Det går inte att lita på någon som man träffar på internet.. Exempel.. En 'Tjej' är en finnig nolifer kille.. Ett 'barn' är nån fbi agent som söker efter pedofiler.. en pedofil är en pedofil.. du är exemple ett som jag sa.. en finning pojk.. tror inte nått annat ^^
 
Jag vet att det är så, men snälla nån moderator stäng denna, och bevisa att jag är en tjej.. för ni kan ju se att jag är en tjej..
men jag vet att det är svårt att tro att folk är tjej lr kille, oftast är man kille om man håller på med spel, men det finns tjejer som faktiskt kan spela och hålla på med sådant som ni gör, så snälla fråga nån admin. ni får gärna se mina information..
 
Jag vet att det är så, men snälla nån moderator stäng denna, och bevisa att jag är en tjej.. för ni kan ju se att jag är en tjej..
men jag vet att det är svårt att tro att folk är tjej lr kille, oftast är man kille om man håller på med spel, men det finns tjejer som faktiskt kan spela och hålla på med sådant som ni gör, så snälla fråga nån admin. ni får gärna se mina information..

Och hur vet vi att det är din blogg?
 
Du känner inte personen som skrivit första posten i din tråd, men ändå sitter ni på samma IP-adress och du har även angett Fairywintah som referrer när du registrerade dig.

Du kanske läste hans namn fel och trodde att det var någon annan men det egentligen är din bror eller hur ska du förklara detta?
 
Finally..




jag känner inte ens Fairywintah? ..
Värför skulle jag ljuga, då jag har bevis att jag är en tjej.
Gud vad alla ska ha svårt att förstå det :/
Exakt som när Wlj gjorde sitt andra account, Rachaw :/ och nu är han Wibben gissar jag på


@topic pic or it didn't happend :<
 
Last edited:
Du känner inte personen som skrivit första posten i din tråd, men ändå sitter ni på samma IP-adress och du har även angett Fairywintah som referrer när du registrerade dig.

Du kanske läste hans namn fel och trodde att det var någon annan men det egentligen är din bror eller hur ska du förklara detta?


haha ellinor aka EMIL som du säkert heter irl.. epic failzor
 
Jag tror att rachaw e wlj men inte wibben
Det kanske är hans brosha eller någon?
 
Tyvärr kan jag inte göra en edit, men Fairywintah heter inte Emil, han heter Vincent (det heterhan iaf på msn)
 
Jo, vi kan börja så hära, jag fick ny idag att min bror var inne på detta forum och det är fairywintah, då han ville retas, så ni kan bara fråga han fall han är min bror. iaf det är iaf det -.- sa ju att jag har två bröder som jag hatar.. där fick ni ett bevis. och vi använder samma dator, vi har inte egna.
jag blev inte tyst, jag är en tjej, jag sov.. ni får ju fatta att man har ett liv. plus att jag har NO prov i kraft och tryck nästa vecka..
 
Jo, vi kan börja så hära, jag fick ny idag att min bror var inne på detta forum och det är fairywintah, då han ville retas, så ni kan bara fråga han fall han är min bror. iaf det är iaf det -.- sa ju att jag har två bröder som jag hatar.. där fick ni ett bevis. och vi använder samma dator, vi har inte egna.
jag blev inte tyst, jag är en tjej, jag sov.. ni får ju fatta att man har ett liv. plus att jag har NO prov i kraft och tryck nästa vecka..
Men innan sa du att du inte kände honom, även fast du la han som referrer :S
 
Ja hade han på MSN och jag spelade med han på tibia och han hade inte sin vanliga msn som heter [email protected]. då han rekommendera denna sida för veta lite mer om OT världen, men ah. så han namn på otland berätta han inte, så jag är helt ensam här, då jag nu vet att det är min förbannskade jävla bror som håller på reta mig. aja belive what you think..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top