• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hej :)

Status
Not open for further replies.
Att ni bryr er så mycket om såna fanns ju fullt med dom :S
Det är bra att veta att hela grejen va lögn men ändå att fortsätta när vi redan vet det...

Är ju ett bra tidsfördriv
 
Jag och ellinor har inte samma pappa, jag heter Karlsson som är från våran mamma och hon heter gullsson som är från hans pappa. iaf. ellinor duschar nu.

Så du säger att ni är halvsyskon?
 
Okej, ni busta mig :p haha fyfan va alla höll på xD, haha :p
men kan säga att min syrra hetern faktiskt ellinor gullsson så du kan bara hålla tyst :p, men haha xD seriöst :p looool stort lol :p
 
Adminstrator ta bort threaden xD, haha :p kul och driva med folk, men tråk när man blir busted :p, seriöst ni gillar verkligen och söka ipn :p
 
Adminstrator ta bort threaden xD, haha :p kul och driva med folk, men tråk när man blir busted :p, seriöst ni gillar verkligen och söka ipn :p

var det din syrras blogg? Inte vidare smart och ge ut den till randoms :O
 
Adminstrator ta bort threaden xD, haha :p kul och driva med folk, men tråk när man blir busted :p, seriöst ni gillar verkligen och söka ipn :p

Du drev ju inte med någon?..
Och IPn behövdes knappast för att se igenom dina posts.
 
Tycker synd om din syster om du verkligen har en syster som heter Ellinor Gullsson. Och om du inte förväntade dig att bli "busted" så måste du vara ganska korkad. Dina lögner var typ dem värsta jag sett.

Tråd låst på begäran.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top