• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hej :)

Status
Not open for further replies.
Hej!
Adda min msn så vi kan snacka? <3
 
Zisly: nja ger inte ut min MSN.
Ozkl: jag vet att mitt efternamn är skumt :/
 
Tyvärr kan jag inte göra en edit, men Fairywintah heter inte Emil, han heter Vincent (det heterhan iaf på msn)

Min bror heter vincent, du kanske har kontakt med han, vet ej inte vem han har kontakt med på detta forum, så blanda inte i mig..
hans msn jag vet är [email protected]/[email protected]/[email protected], han ändrar sin e-mail varge dag typ.. iaf vet inte nånting om han nya MSN adress..




Zisly: va menar du? ..
 
young girlie go say " hej mi nam is this and i is new her plz helpQ!!!"

In Zislys mind..
Finally I get to use my new bed...
 
Går du på samma skola som din bror och har ni samma efternamn? :)
 
Jag och ellinor har inte samma pappa, jag heter Karlsson som är från våran mamma och hon heter gullsson som är från hans pappa. iaf. ellinor duschar nu.
 
young girlie go say " hej mi nam is this and i is new her plz helpQ!!!"

In Zislys mind..
Finally I get to use my new bed...

Neh då, me only wanna make user feel like one in the gang

@Pm växla är samma sak som att brevväxla fast genom PMs. Så vill du det? jag gillar hästar och jag äger en valp fabrik.
 
Fairywintah och jag har inte samma pappa, han fick sitt efternamn från sin mamma som är Karlsson och hon är min mamma ochså, men jag fick mitt efternamn från min pappa som inte är hans pappa.

Min pappa och mamma är gifta, men min brors pappa bor långt åt helvete kan jag säga. åker aldrig ditt igen, men han valde att bo med sin mamma.. eftersom att hans ny tjej var värsta horan o tvinga han käka.
ah iaf. hoppas jag berätta tydligen så ni förstog..

2 bad att du var på fel user. Busted
 
För det första så finns det INGEN över 16 år som har namnet "Gullsson" i sverige, ska du ljuga med ett namn så bör du i alla fall använda ett som existerar. För det andra så bör du lära dig att ljuga bättre om du överhuvudtaget ska försöka. Först så postade du från "Ellinorze" och sedan 1 minut efter från samma IP och enligt din lögn, samma dator. Nästa IP du postade från var din skola som din facebook berättar att DU Vincent går på. Din mail berättar också för oss att även du är en 96a = 14 år gammal.
 
Men vafan, är det redan över? detta var ju inget kul :(
 
127429731977.jpg



???? :D:D:D:D
 
För det första så finns det INGEN över 16 år som har namnet "Gullsson" i sverige. För det andra så bör du lära dig att ljuga bättre om du överhuvudtaget ska försöka. Först så postade du från "Ellinorze" och sedan 1 minut efter från samma IP och enligt din lögn, samma dator. Nästa IP du postade från var din skola som din facebook berättar att DU Vincent går på. Din mail berättar också för oss att även du är en 96a = 14 år gammal.

Ingen registrerad person iaf :)
 
Att ni bryr er så mycket om såna fanns ju fullt med dom :S
Det är bra att veta att hela grejen va lögn men ändå att fortsätta när vi redan vet det...
 
Att ni bryr er så mycket om såna fanns ju fullt med dom :S

Bryr oss så mycket? Det är roligt att skratta åt folk som verkligen failar. Att han hette vincent och att det inte finns någon som hette Gullsson osv tar man ju fram jättesnabbt så det är ju inte precis som att vi har lagt ner hela vår själ i det. :)
 
Jag editerade min post nyss men nu när vi redan vet det asså ;p
 
Gullson? :OOOOO riktigt väl genomtänkt.. mannen du failar ju.. du kan lika gärna sluta och bara erkänna lol xD
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top