• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tutorial Hur man fixar en SQL Server, alla steg för trög-fattade

För att testa, så ska jag be min otrooooooligt trögfattade polare att testa den tutorialen, för att se om den är bra eller kass.
 
Länken för Appache fungerar inte :s btw, kan du lägga upp en länk för MySQL?:)

Edit: Fick igång nerladdningen nu, såg inte att man kunde ändra mirror först.
 
phpMyAdmin försökte skapa en förbindelse till MySQL-servern, men servern nekade uppkopplingen. Kontrollera värd, användarnamn och lösenord i config.inc.php och förvissa dig om att de stämmer överens med informationen från administratören av MySQL-servern.

Fel
MySQL sa:

Kan ej skapa förbindelse: ogiltiga inställningar.

kommer upp när jag går på sidan phpMyAdmin 2.9.1.1-Debian-8
kan inte logga in där :O
 
Tror du glömde att byta lösenord på SQL:en, kan vara en god idé.
Dock inte helt säker, bara skumläste
 
Hur ska man göra om man ska byta ut sin distro? tex från Eldinworld till TFS, Vet att dom är samma men har ett bug som inte låter folk att göra accounts på sidan eftersom Eldinworld tar account numbers som ID och TFS tvärtom.. finns det nått fix på detta eller måste jag byta ut hela skiten?
 
Last edited:
Hur ska man göra om man ska byta ut sin distro? tex från Eldinworld till TFS, Vet att dom är samma men har ett bug som inte låter folk att göra accounts på sidan eftersom Eldinworld tar account numbers som ID och TFS tvärtom.. finns det nått fix på detta eller måste jag byta ut hela skiten?

Kan du inte bara byta ut? ELler jag förstod inte riktigt.. byt ut hela skitet
 
Hm. When I'm on php my admin/players I press Show/Visa, and it only shows Account Manager. Why?
 
det funkar fan inte, jag har gjort de typ 20 ggr nu asso, men den databasen funkar ej, Har en forgotten server, gjorde EXAKT som där stod, men funkar ändå inte, hur fan ska jag göra ?
 
Back
Top