• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Kan inte fatta att Lord'Paulistinha är borta från tibia nu

Status
Not open for further replies.

Byllan

Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
1,079
Reaction score
12
Location
SWEDEN
Provade söka men gick inte det var synd synd att han tog bort charen jag menar Tibia.com
 
Provade söka men gick inte det var synd synd att han tog bort charen jag menar Tibia.com

Det är ju synd om han, men bottar han när han har deletion varning så får han skylle sej sj
 
de fan helt rätt.. synd dom inte deleta han vid första bannen istället.. jag såg att han blev bannad för bot när han lvl lvl 395~ ler nått..
 
Men om han blir deleted så borde han inte vara kvar på highscore? (Han var det igår eftermiddag

EDIT: Nu är han inte där
 
snart hör vi i nyheterna " 12 åring tog pistol och sköt 500 pers i brasilien "
 
Han blev bannad för Account Sharing/Account Trading.
Enligt Tibiabr iallafall. Villket som var hans sponsor.
 
Sponsor my ass, så jävla fult. EN TIBIA GUBBE ! Snacka om mycket tid han la på den skiten, hahah. Rätt åt han också :p Hoppas dragon wielki ryker snart med.
 
Han kanske gör en ny char?
och ska bli 400+ igen elelr hur mycket han hann bli :p
 
@up låter inte troligt lol han har liksom haft charen i 5 år nu :p tror inte han pallar köra om

Faktiskt så kör han på ny gubbe

Dona Florinda Samaa

Bevis: Titta i hans TibiaCast användarnamn broadcast-listan; CarlosLp
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top