• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Massinvandring

Status
Not open for further replies.
Aa, jag med, bajsa i hål, bo som grottmänniskor.

Så skönt att folk tycker samma som jag.

'wannabe gangsters' = brottslingar... (om jag fattade hans post rätt)
Så du menar att vi skulle vara kvar i stenåldern utan dessa "gangsters"?
Kan du för en gångs skull tänka efter lite?
Vad tycker du själv om de invandrarna som flyr från sina länder hit pga krig eller vad det nu är, och sedan inte följer våra lagar?

Btw: Snackar inte om alla invandrare utan bara om de som inte följer våra lagar etc.
Så för en gångs skull, bespara mig era kommentarer om att jag på något sätt drar alla invandrare över en kam.

Kan väl hålla med lite om att man ska skicka tillbaks invandrare som begår brott eller lever på bidrag. Men tänk på att det inte bara är invandrare som gör så, finns svenskar som begår brott och lever på bidrag också.
Svenkar som begår brott och åker fast hamnar i fängelset, även fast svenska fängelser må vara ett jävla skämt så är det i alla fall ett straff.
Så starta inte något om att Svenskar förblir ostraffade och invandrarna är de enda som blir straffade.

I alla fall, till bidrags problemet.
Som vi alla så finns det en del personer som lever på bidrag utan att göra ett skit.
En lösning till detta skulle vara att starta projekt som både gynnar kommunen och dess invånare, och helt enkelt skicka dem ditt om de vill få ut sina pengar.
Jag tycker detta borde lösa en massa grejer. Om bara alla kunde starta med något sånt.
 
Last edited:
'wannabe gangsters' = brottslingar... (om jag fattade hans post rätt)
Så du menar att vi skulle vara kvar i stenåldern utan dessa "gangsters"?
Kan du för en gångs skull tänka efter lite?
Vad tycker du själv om de invandrarna som flyr från sina länder hit pga krig eller vad det nu är, och sedan inte följer våra lagar?

Btw: Snackar inte om alla invandrare utan bara om de som inte följer våra lagar etc.
Så för en gångs skull, bespara mig era kommentarer om att jag på något sätt drar alla invandrare över en kam.


Svenkar som begår brott och åker fast hamnar i fängelset, även fast svenska fängelser må vara ett jävla skämt så är det i alla fall ett straff.
Så starta inte något om att Svenskar förblir ostraffade och invandrarna är de enda som blir straffade.

I alla fall, till bidrags problemet.
Som vi alla så finns det en del personer som lever på bidrag utan att göra ett skit.
En lösning till detta skulle vara att starta projekt som både gynnar kommunen och dess invånare, och helt enkelt skicka dem ditt om de vill få ut sina pengar.
Jag tycker detta borde lösa en massa grejer. Om bara alla kunde starta med något sånt.


ehh svenska fängelsen äger ju? dom har tv o allt man behöver där , du säger va du vill för mat dom hämtar te dig va e de här för fängelse, om du dödat en person får du 3 års straff va e de här för ngt ärligt talat..
 
Ska vi skicka tillbaka dom till Sverige eller? -.-

Edit knappen funkade inte? Använder mobilen så det blir fel ibland.

Ska invandrare få hårdare straff eller vad är poängen? Sen kommer det inte påverka många av de "invandrare" som knivhotar och rånar er eftersom de i lagens mening är lika svenska som ni är.

Och tror inte det kommer lösa några som helst problem. Tror de kommer skapa mer hat och brottslighet bland invandrare.
 
Onödig tråd om jag får säga så, jag är "blatte" själv och jag anser inte att tråden är "rasistisk" fast sånna här ämnen kan lätt tända på långa diskussioner ;/
 
vad tror du att du kan åstadkomma med denna tråd? en ny revolution?
bara en fråga, inget påhopp..
 
vad tror du att du kan åstadkomma med denna tråd? en ny revolution?
bara en fråga, inget påhopp..

Bara en diskussion ju lol
Vill helt enkelt höra hur folk ser på saken.
 
ehh svenska fängelsen äger ju? dom har tv o allt man behöver där , du säger va du vill för mat dom hämtar te dig va e de här för fängelse, om du dödat en person får du 3 års straff va e de här för ngt ärligt talat..


förstår inte varför folk mördar... rånar förstår jag dock
 
förstår inte varför folk mördar... rånar förstår jag dock

håller med om det var knarkare/alkoholister kan man ju fatta men ibland är det ju bara nån som hr bestämt sig för att mörda nån, finns inte ord för vad dom är för människor
 
håller med om det var knarkare/alkoholister kan man ju fatta men ibland är det ju bara nån som hr bestämt sig för att mörda nån, finns inte ord för vad dom är för människor
Det finns faktiskt ett ord, psykopater. Det är synd om folk som har den typers sjukdom det kan inte vara lätt med den. Jag vill att fängelserna ska ha högre straff på mördare!! Livstid ftw!
 
fattar bara inte hur man kan döda en person lool, fast killar? vi har kommit lite offtopic nu :D
 
Många blattar brukar ju säga att dom skulle vilja åka tillbaka.
Då är ju frågan varför gör dom inte det då? Därför här får dom så mycket pengar i bidrag, från svenska människor som jobbar sten hårt för dessa pengar.

I min åsikt så snor dom pengar av oss.
 
Många blattar brukar ju säga att dom skulle vilja åka tillbaka.
Då är ju frågan varför gör dom inte det då? Därför här får dom så mycket pengar i bidrag, från svenska människor som jobbar sten hårt för dessa pengar.

I min åsikt så snor dom pengar av oss.



Först; dom kanske bara säger att dom vill tillbaka men inte kan? Tänk så gillar föräldrarna Sverige men inte deras barn? <.< vissa kan inte åka utan sina föräldrar. Till skillnad från svenskarna, så gillar vi "blattar" våra föräldrar mer än allt - och vi kan inte säga vem vi gillar mest. Och nej, jag snackar inte för mig själv. Varenda utlänning jag har träffat så ser jag hur mycket dom respekterar föräldrarna osv. men svenskarna... HAHAHAHAHA.

w/e
 
Last edited by a moderator:
Gör brott

Invandrare som aldrig skött sej: UT! om han inte har lilla minsta respekt för lagar så bara ut!

Svensken: In i fängelse! han får ju självklart stanna i sverige för han eller åtminstånde hans släktingar har betalat shitload med skatt.. de har ju inte invandraren som aldrig skött sej

Andra/tredje generation Svensk-utlänsk, In i fängelse, han räknas som svensk för att hans släktingar har skött sej.


det är dom meningarna jag får fram just nu efter läst vad alla andra sagt

svenska fängelset? HAHA fyfan vilket skämt! skulle min ekonomi någonsin krasha så skulle jag faktiskt slå in rutorna till banken, antingen lyckas jag komma undan med pengar, eller väntar jag bara på polisen och erkänner allt å få en litet rum med data å tv på, å alltid massa käk efter vad jag själv pallar äta, å sedan varför inte utnyttja gymmet för lite träning? :p
 
Ok, så om en "blatte" ska flytta hemifrån från sina föreldrar som bot i turkiet säger vi, och han gör brott och tycker du han ska tillbaks till sina föreldrar och sen när han är ganska gammal fortfarande bo med sina föreldrar?
 
Ok, så om en "blatte" ska flytta hemifrån från sina föreldrar som bot i turkiet säger vi, och han gör brott och tycker du han ska tillbaks till sina föreldrar och sen när han är ganska gammal fortfarande bo med sina föreldrar?

Vafan babblar du om?..
 
Jag har inget emot sådana trådar som rör massinvandring men snälla ni som är under 14 år och har ingen kunskap alls i er hjärna som rör sig kring detta amnä, lämna tråden. Posta inte ens. Ni dömer personer utifrån kulturellt ursprung, "3 blattar råna mig idag" som om att en hel svensk individ inte har rånat folk?

Tråden handlar om massinvandring, inte kriminalitet.
 
Jag snackar nu om "blattar" i en andra grad men ni verkar så puckade så ni inte förstår
 
Jag har inget emot sådana trådar som rör massinvandring men snälla ni som är under 14 år och har ingen kunskap alls i er hjärna som rör sig kring detta amnä, lämna tråden. Posta inte ens. Ni dömer personer utifrån kulturellt ursprung, "3 blattar råna mig idag" som om att en hel svensk individ inte har rånat folk?

Tråden handlar om massinvandring, inte kriminalitet.
Jag är 18 men men

Jag snackar nu om "blattar" i en andra grad men ni verkar så puckade så ni inte förstår

Läs din förra post en gång till...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top