• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Min dator

ont:
har du testat att lämna in datorn på reparation?

Jag är lite koko? Okay? Den som är "koko" är du = dum i huvudet.. Du kan inte stava, du kan knappt engelska, du är säkert en fjortis i verkligheten som röker för att han tycker att det är "coolt".. Lycka till med att bo hemma tills du är 45 men inser att du behöver skaffa pengar så då går du ut en runda på malmskillnadsgatan för att tjäna lite pengar.. Jävla äckel..

Ni båda är P12or ta detta i PM istället.
 
Jag är lite koko? Okay? Den som är "koko" är du = dum i huvudet.. Du kan inte stava, du kan knappt engelska, du är säkert en fjortis i verkligheten som röker för att han tycker att det är "coolt".. Lycka till med att bo hemma tills du är 45 men inser att du behöver skaffa pengar så då går du ut en runda på malmskillnadsgatan för att tjäna lite pengar.. Jävla äckel..


YouTube - Skadade Blattar
sluta skratta åt dej själv
 
ey bree dem där blattarna är faktiskt sjuka men inte vi + bahdad elr vad du heter du e faktiskt korkad
 
bara jag som garvar åt at bahzad blev bannad

bara för de kommer jag också bli det x)
 
Fick svar av JoccE igår på MSN, tack JoccE :)

Stäng tråd plx.

Simkal och Bahzad, väx upp för fan.. Ta det i PM eller nått istället för att spamma i min tråd..
 
Nä min data är isönder ;/ moderkortet fuckat :p Enligt JoccE :p så använder min laptop o väntar på att få en ny bättre stationär ^^.


Nej :p nu lyssna du iallafall inte

Sa att ditt grafikkort blev överhettat och därför de tjuter
 
Nej :p nu lyssna du iallafall inte

Sa att ditt grafikkort blev överhettat och därför de tjuter

oj ja menar grafik nt moder kort, fan ja blandar ihop dessa korten xDD sry
 
jag gillar grafik k k k k ort för dom är jättttesöta
 
Back
Top