• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Min dator

Skönt att jag inte har så mycket problem med min information...

DET HETER DATOR FÖR FAN! ;)

Ja sorry /: Skrev snabbt xD Ganska failat att ja skrev Data och inte Dator :D xDD
 
hahah läste igenom lite snabbt, hittade 5 st "datan" dirrm0de

typ xDDD

Omg satte i strömkabeln nyss, datorn sattes på direkt o nu e ja på desktop och tittar runt wtf >,<Wicked plx
 
typ xDDD

Omg satte i strömkabeln nyss, datorn sattes på direkt o nu e ja på desktop och tittar runt wtf >,<Wicked plx

Brukar vara så.. Ibland när jag byter ut någonting så slutar jag få bild helt plötsligt.. Så jag tar ut allt, flyttar till andra portar, men ingenting funkar.. Så jag bär datorn till ett annat rum, och kopplar in den där.. Då jävlar ska den fungera.. :(
 
Kan vara CPU fail. Så tips köp en ny. För sprutar det ut luft så är det CPU fail.
 
Läs 2 posts upp fairy :]

lite offtopic.
är det inte så att lite nyare datorer är mer safe till statisk elektricitet? för jag dammsuger min dator lite då och då. aldrig hänt någonting, mitt moderkort har dock sabbats men det var för jag hade kopplat in det helt mongo i sata ;p
 
Btw, min dator låter också skit mycket.. Men det är bara för att jag har en massiv jävla fläkt som sitter där i..
 
Btw, mina snarkningar låter också skit mycket.. Men det är bara för att jag har en massiv jävla trång näsa

Var min post lika intressant läsning som Bahzads?
 
Btw, min dator låter också skit mycket.. Men det är bara för att jag har en massiv jävla fläkt som sitter där i..

Aa min fläkt är ganska stor osså xD men detta ljudet var konstigt ;x

Btw, mina snarkningar låter också skit mycket.. Men det är bara för att jag har en massiv jävla trång näsa

Var min post lika intressant läsning som Bahzads?

-.^

btw, kebab är gott

Ne. inte gott.
 
varför skriver ni inte samma sak till Bahzad meningslösa post också?
 
Ok kan ni sluta gå offtopic

topic: Jag har hittat vad som låter, det är inte den stora fläkten utan är en fläkt (liten) mellan ett rött kort och ett grönt, vet ej hur ja ska fixa de :{ man kan tydligen inte skruva ut de elr nått xDD nån som vet? kan ta bild sen, om jag hittar min brors kamera ;p

Edit: Det är en HP Pavilion s3020n :p (99% säker på de)

Hitta en bild på google som visar hur den ser ut när man öppnar den

(Röda pilen, la jag till som pekar mot den lilla högljuda-skit-k*ksugar-minifläkt)



fast på min är det ett rött och ett grönt kort som fläkten blir omringad av xD , inte på denna tydligen ;<
 
Last edited:
... Alla dina posts är meningslösa.. Alla dina posts består av: "Kebab är gott".. Idiot..


Idiot, det var Epples post som är "Kebab är gott"

Ok sorry nikolada :(


Kolla ifall du hittar något som "blockerar" den fläkten :p
 
Ok kan ni sluta gå offtopic

topic: Jag har hittat vad som låter, det är inte den stora fläkten utan är en fläkt (liten) mellan ett rött kort och ett grönt, vet ej hur ja ska fixa de :{ man kan tydligen inte skruva ut de elr nått xDD nån som vet? kan ta bild sen, om jag hittar min brors kamera ;p

Edit: Det är en HP Pavilion s3020n :p (99% säker på de)

Hitta en bild på google som visar hur den ser ut när man öppnar den

(Röda pilen, la jag till som pekar mot den lilla högljuda-skit-k*ksugar-minifläkt)



fast på min är det ett rött och ett grönt kort som fläkten blir omringad av xD , inte på denna tydligen ;<

Går det att förstora bilden?
 
Back
Top