• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Min dator

Ok kan ni sluta gå offtopic

topic: Jag har hittat vad som låter, det är inte den stora fläkten utan är en fläkt (liten) mellan ett rött kort och ett grönt, vet ej hur ja ska fixa de :{ man kan tydligen inte skruva ut de elr nått xDD nån som vet? kan ta bild sen, om jag hittar min brors kamera ;p

Edit: Det är en HP Pavilion s3020n :p (99% säker på de)

Hitta en bild på google som visar hur den ser ut när man öppnar den

(Röda pilen, la jag till som pekar mot den lilla högljuda-skit-k*ksugar-minifläkt)



fast på min är det ett rött och ett grönt kort som fläkten blir omringad av xD , inte på denna tydligen ;<
faan va lite utrymme din dator har!! för många saker ree, har 1 stationär dator som är 5 år gammal och den har typ hälften så mycket saker som din
 
faan va lite utrymme din dator har!! för många saker ree, har 1 stationär dator som är 5 år gammal och den har typ hälften så mycket saker som din


Startar den då?

Det ser bara ut som att han har mycket saker..
 
aaa men snubben har inte så många fläktar, han har typ 4 fläktar idiot
 
måste ha 3 hinkar isvatten för o kyla ner min data x)

edit: något hände när jag hällde, är på min bärbara dator nu x)
 
Men herregud killen har lyckats få igång datorn sluta hålla tråden levande med skitposts. (Kebab är gott är inget exempel på sådant då detta var sanning med bra timing)
 
det e inte bra att lämna in sin dator på reparation hyr en kille elr nåt som kan hjälpa dig hemma hos dig för att om du lämnar in en dator som e bra så kan ju dom byta ut dem men om du e med killen så kan han ej göra det
 
det e inte bra att lämna in sin dator på reparation hyr en kille elr nåt som kan hjälpa dig hemma hos dig för att om du lämnar in en dator som e bra så kan ju dom byta ut dem men om du e med killen så kan han ej göra det

Har man kvar försäkring på datorn tror jag det är bättre att lämna den hos proffs än vad det är o låta sin kompis Per fixa den för 20kr.
 
bahzad är lite koko, we all know

Jag är lite koko? Okay? Den som är "koko" är du = dum i huvudet.. Du kan inte stava, du kan knappt engelska, du är säkert en fjortis i verkligheten som röker för att han tycker att det är "coolt".. Lycka till med att bo hemma tills du är 45 men inser att du behöver skaffa pengar så då går du ut en runda på malmskillnadsgatan för att tjäna lite pengar.. Jävla äckel..
 
Back
Top