• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Någon som har laddat ner nått idag?

om man går in läser på aftonbaldet och andra nyhetes sidor så ser man att dom kommer inta ta folk som laddar ner en låt/film då och då och om filmen laddas upp av personen efter i fråga då kan det va så dom kollar upp dig annars e du fri från kroken
så om du laddar ner lite då och då du ändrar ditt upload till 0 så kan det gå du kan ochså gå läsa om programmet one swarm ochså en möjlighet om man e en stor nedladdare jag har testat programmet fungerar utmärkt
 
kan man ladda ner spel o så utan o bli tagen då? alla snackar bara om film o musik ;P
 
Jag kan ju säga så, att om du tänker dig en film
och du har hyfsad uppkoppling, så får du ner den rätt snabbt och det e ju inte säkert någon kollar dig, sen så har jag laddat ner spel och jag har ju inga problem med det jag sitter ju på landstingets lina e på en sorts paragraf12 hem, sen så kan jag ju säga att testa oneswarm lägg till vänner där så när du laddar ner något hjälper dom dig laddar ner små krypterade bitar och de går snabbare iaf vad jag hört inte hunnit kolla igenom programmet direkt än, men de verkar bra
 
3 filmer.


hehe du har fildelat jag har en dator på som laddar upp 4mb sek 24-7 hemma xD jag fick hem hur mkt internet jag använt på en månad upp en gång va lite över 1.6TB xD i upload download va runt 600gb
 
alla 2 fast 2 furious filmerna, CS 1,6 och CS CZ.
hmm, kanske 20 låtar från akon, några andra okända och laddar nu ner wcIII roc och tft

och, btw vad jag vet, är det dom som uploadar som kmr få betala, annars skulle ju 60% av alla som har datorer, fått jävligt höga skulder, och varit självmordsbenägna
 
Håller på att ladda ner två filmer nu. Tänker inte sluta ladda ner.
 
Back
Top