• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

omg dreamhack?!

Ja, fett ;)
ska nog ditt summer när jag fått min gaming dator :)

Jag var ironiskt^_^

Tycker inte att du ska åka dit bara för att du fått en gaming dator.. Stöldrisken verkar vara ganska hög:)

Ey! mod guys u hav all itenz or some has take any?
 
Jag var ironiskt^_^

Tycker inte att du ska åka dit bara för att du fått en gaming dator.. Stöldrisken verkar vara ganska hög:)

Ey! mod guys u hav all itenz or some has take any?

Inte exakt att folk går runt och snor datorer så länge folk sitter runt om kring. Däremot finns folk som skiter i allt och tar möss, musmattor, tangentbord etc.
 
Dreamhack är typ det största stället alla invandrare kommer besökt till och snor allt och alla.. satt och hörde hur DH var i typ 3 timmar medans mina polare som spelade wow med mig gick till nån turnering och då vare nån frame deras dator och då sa jag LÅT BLI, då blev dom rädda haha xD, så jävla bra att lyssna och i bakgrunden sjöng dom så fint satt -.- "NOT" xD
 
Dreamhack är typ det största stället alla invandrare kommer besökt till och snor allt och alla.. satt och hörde hur DH var i typ 3 timmar medans mina polare som spelade wow med mig gick till nån turnering och då vare nån frame deras dator och då sa jag LÅT BLI, då blev dom rädda haha xD, så jävla bra att lyssna och i bakgrunden sjöng dom så fint satt -.- "NOT" xD

tiep cooling fast ne
 
Min mamma hadde 1000 biljeter från jobbet hon frågade mig om ja ville dit , men tyvärr för mycket skola :)

Coolaste killen på OTLand!

1000 biljetter? Så du menar att dom har köpt upp 1/10 av hela Dreamhack?

Dock förstår jag dig att du måste gå i skolan så som du stavar.
 
Min mamma hadde 1000 biljeter från jobbet hon frågade mig om ja ville dit , men tyvärr för mycket skola :)

Inte min morsa direkt då förstod du inte vad jag menade... Ja sa att min mammas jobb hadde 1k biljetter och ja kunde få 1..

Du skrev ju förihelvete "MIN MAMMA HADE 1000 BILJETTER".
 
Dreamhack är typ det största stället alla invandrare kommer besökt till och snor allt och alla.. satt och hörde hur DH var i typ 3 timmar medans mina polare som spelade wow med mig gick till nån turnering och då vare nån frame deras dator och då sa jag LÅT BLI, då blev dom rädda haha xD, så jävla bra att lyssna och i bakgrunden sjöng dom så fint satt -.- "NOT" xD

Haha Fairywintah direkt mot invandrare.. Sjalv har jag varit dar ratt många gånger, Inte många invandrare jag har satt der, men du kanske skäms att säga att det är mer svennar som baxxar änn invandrare.. Och va fan vet du om invandrare lilla snorunge....
 
Back
Top