• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

omg dreamhack?!

Haha Fairywintah direkt mot invandrare.. Sjalv har jag varit dar ratt många gånger, Inte många invandrare jag har satt der, men du kanske skäms att säga att det är mer svennar som baxxar änn invandrare.. Och va fan vet du om invandrare lilla snorunge....

Så du säger att det är mest svenskar som "baxxar"?`
 
Om du menar dh, så ja. har sjalv varit, har polare som har køpt av dom.. Bara Svenskar, inte før att jag har något imot svenskar, har nastan bara svenska polare, men jag tycker att han anklagar oss invandrare, nar han inte vet något, Det är de...
 
Om du menar dh, så ja. har sjalv varit, har polare som har køpt av dom.. Bara Svenskar, inte før att jag har något imot svenskar, har nastan bara svenska polare, men jag tycker att han anklagar oss invandrare, nar han inte vet något, Det är de...

ah oki, har aldrig vart i DH så har ingen aning
 
Fairywintah, han skriver något som inte stämmer, stør mig som fan på de... Før utanfør dh, så är det säkert många invandrare som "baxxar".. Diggar inte dom häller , Gillar inte sånt folk.. Själv blatte, men hatar blattar som gør problem istället før att gøra sverige bättre så.. Man måste kunna mogna upp någon gång "man kan inte alltid vara 10år i hjärnan" Min Åsikt, Nu kanske alla blattar från otland kmr in hit och insultar men men :)
 
Pöjkar, ni har en dator hemma. Om jag var ni skulle jag fan bara köpa jävligt mkt choklad och godis/nötter och energy drinks och sitta hemma flera dagar i veckan med de där 800 kronorna ist för att slösa dom på att bara spela dator där iaf ;/

jag är vid cola automaten, kom och slå till mig.

hahahaha
 
Pöjkar, ni har en dator hemma. Om jag var ni skulle jag fan bara köpa jävligt mkt choklad och godis/nötter och energy drinks och sitta hemma flera dagar i veckan med de där 800 kronorna ist för att slösa dom på att bara spela dator där iaf ;/



hahahaha

Det är själva upplevelsen som folk söker, inte att sitta och spela dator, utan att känna på att sitta bland 10-15k personer i 4 dagar..

Och hur jävla kul skulle det vara med en jolt drickar tävling hemma själv?
 
Pöjkar, ni har en dator hemma. Om jag var ni skulle jag fan bara köpa jävligt mkt choklad och godis/nötter och energy drinks och sitta hemma flera dagar i veckan med de där 800 kronorna ist för att slösa dom på att bara spela dator där iaf ;/



hahahaha

Varför titta på bio, när man kan ladda ner filmen och köpa 10 kronors popcorn från konsum?

Ger inte samma känsla.
 
Haha Fairywintah direkt mot invandrare.. Sjalv har jag varit dar ratt många gånger, Inte många invandrare jag har satt der, men du kanske skäms att säga att det är mer svennar som baxxar änn invandrare.. Och va fan vet du om invandrare lilla snorunge....

Tyckte helt likadant.. Jävla SD..
 
Varför titta på bio, när man kan ladda ner filmen och köpa 10 kronors popcorn från konsum?

Ger inte samma känsla.
nae, ger en bättre känsla till och med, känslan av att fortfarande ha kvar 100 spänn i fickan ;)

Det är själva upplevelsen som folk söker, inte att sitta och spela dator, utan att känna på att sitta bland 10-15k personer i 4 dagar..

Och hur jävla kul skulle det vara med en jolt drickar tävling hemma själv?
Jag skulle inte gjort det om jag så blev betalad, haha. Men det är ju bara för att 15k nördar lär lukta jäkligt illa..
 
Back
Top