• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

omg dreamhack?!

Pöjkar, ni har en dator hemma. Om jag var ni skulle jag fan bara köpa jävligt mkt choklad och godis/nötter och energy drinks och sitta hemma flera dagar i veckan med de där 800 kronorna ist för att slösa dom på att bara spela dator där iaf ;/

Fast det är ju inte det att sitta och spela dator i 4 dagar det handlar om, man sitter knappast och spelar hela tiden. Det så sjukt mycket saker att göra där, expon är fantastisk, det finns massor av tävlingar och hela tiden aktiviteter någonstans med otroligt fina priser, den här gången så vann jag två biljetter till nästa dh. Massor av e-sport finnas att kolla på om man är intresserad av det, flera olika band spelar på scenen varje dag osv. Upplevelsen är helt otrolig, det går inte att förklara för någon som inte har varit där, det är ju inte precis som ett garagelan på 10 personer.
 
Fast det är ju inte det att sitta och spela dator i 4 dagar det handlar om, man sitter knappast och spelar hela tiden. Det så sjukt mycket saker att göra där, expon är fantastisk, det finns massor av tävlingar och hela tiden aktiviteter någonstans med otroligt fina priser, den här gången så vann jag två biljetter till nästa dh. Massor av e-sport finnas att kolla på om man är intresserad av det, flera olika band spelar på scenen varje dag osv. Upplevelsen är helt otrolig, det går inte att förklara för någon som inte har varit där, det är ju inte precis som ett garagelan på 10 personer.

+1 :)


Är det inte dock dags att stänga denna tråden nu eftersom Dreamhack Winter 2010 är över? :)
 
fast det är ju inte det att sitta och spela dator i 4 dagar det handlar om, man sitter knappast och spelar hela tiden. Det så sjukt mycket saker att göra där, expon är fantastisk, det finns massor av tävlingar och hela tiden aktiviteter någonstans med otroligt fina priser, den här gången så vann jag två biljetter till nästa dh. Massor av e-sport finnas att kolla på om man är intresserad av det, flera olika band spelar på scenen varje dag osv. Upplevelsen är helt otrolig, det går inte att förklara för någon som inte har varit där, det är ju inte precis som ett garagelan på 10 personer.


ffffffffffffuuuuuuuuuuuuu
 
820 kr kostar det väl?
men betalar man för mat och allt sånt också då? låter skit dyrt
 
Det är upp till dig om du vill äta eller inte :), Men det kostar 820kr att boka bordsplats!
 
Ahaha, tråden kan va öppen även fast dreamhack e slut. VI SKA DISKUTERA OM HUR HANI TAFSADE PÅ MEJ 24/7..
Vemfan hadde inte betala 820kr för att kunne se mej reta Deavz och Talaturen helatiden?? ;]]]
 
Ahaha, tråden kan va öppen även fast dreamhack e slut. VI SKA DISKUTERA OM HUR HANI TAFSADE PÅ MEJ 24/7..
Vemfan hadde inte betala 820kr för att kunne se mej reta Deavz och Talaturen helatiden?? ;]]]

pic or it didn't happend
 
a tar ban
Lägg ner och bara skriv non sense skit grejer..

Ontopic: Nån som ska ditt summer som man kan hänka med, absolut ni får kränka mig, bara för jag är så liten :( xD
 
coolt att skriva summer istället för sommar och winter istället för vinter xD

@Fairy: Han skrev bara att han hellre tar ban? :):):)

1... 2... 3...
BUTTRACE
 
Back
Top