• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Vem fan hatar inte redovisningar xD

tur nog så är man klar med Engelska A o B och Svenska A o B så behöver inte ha nått sånt i år :)

Då går du 3an eller? Är det inte mycket redovisning med projektarbete? Själv har man teater/musikal i år (alla tvåor måste)... Inte kul

Aja ska försöka iaf :p
 
Då går du 3an eller? Är det inte mycket redovisning med projektarbete? Själv har man teater/musikal i år (alla tvåor måste)... Inte kul

Aja ska försöka iaf :p

Nope :p Går IT så projekt arbeten så behöver man inte göra det utan man ska jobba med nått innom IT i ett år sen lämna in en skriftlig grejj på vad man gjort och hur
 
Palla spamma ;/

OT: Jag hatar* också Redovisningar.
Jag blir röd som en tomat om jag läser fel 8D

So-Not awesome.

Blev det också innan, och det är ju stor chans att man säger fel om man tänker för mycket på det. :p

känns som om du är nån psykolog när ja skriver nu ;S känner mig nt vanlig som om ja e beroende av att skriva hjälp mig
Lol..
 
Började idag, ganska najjs faktiskt. Förutom att vårt schema suger riktigt jefkla hårt!
 
Back
Top