• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Jag såg på filmer när jag gick i 7an utan undertext..
Och om du inte fattar titta på den igen :p bra sätt att lära sig engelska på

Att kolla på en film 2 gånger är alltid bra, finns massa saker man inte lägger märkte till första gången :p
 
Jag såg på filmer när jag gick i 7an utan undertext..
Och om du inte fattar titta på den igen :p bra sätt att lära sig engelska på
Så gjorde jag med :D Gillar inte heller med undertext, ser fult och drar koncentrationen från filmen till texten. Därför hatar jag att gå på bio :<
 
Dags och byta ämne känns det som.
Ska köpa ny dator, billig - men endå snabb. Några tips?
 
Jag ska jobba med datorer, inte mycket redovisningar därja, eller?

Nja men det är bra att lära sej :) Om du blir bättre på redovisningar blir du antaligen bättre på till exempel att söka jobb (jobbintervjuer) , tror inte så många tar ansökningar via msn :S
 
Nja men det är bra att lära sej :) Om du blir bättre på redovisningar blir du antaligen bättre på till exempel att söka jobb (jobbintervjuer) , tror inte så många tar ansökningar via msn :S

Söka jobb via bildagboken xD
 
Det känns inte som ett jobb.

Jag är också sån som inte gillar redovisningar.
Men en jobbintervju, dom ställer typ frågor och massa sånt. Inte så svårt?

Du ska ju själv kunna prata utan att dom ställer frågor :p
 
Tycker det är lite konstigt att det inte verkar finnas någon pratgrupp här så jag gör en nu.

I pratgruppen kan man prata om allt så länge det inte bryter mot reglerna.


Så, någon som tycker om vita bönor och ägg? :)

känns som om du är nån psykolog när ja skriver nu ;S känner mig nt vanlig som om ja e beroende av att skriva hjälp mig


























































































































,
 
Vem fan hatar inte redovisningar xD

tur nog så är man klar med Engelska A o B och Svenska A o B så behöver inte ha nått sånt i år :)
 
Back
Top