• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

The hangover är fan bäst!
Bäst är fan när dom tror att Doug(?) är i skuffen på bilen å en naken kines hoppar upp i ansiktet på en av dom! HAHA xD!

hahah :p det bästa är ju när barnen får testa el pistol på polisstationen :D hahaha, shit va bra den scenen är.
 
Denna tråd är riktigt aktiv :p

@Donio; Orka tanka, stream ftw!
Eller man tankar ju ner om filmen är värd att se om :p
 
fast något som verkligen förstör en film är när ljudet inte hänger med helt, stör mig som fan på det även om det bara är någon halv sekund efter.
Eller när texten inte hänger med, blir ju fel ibland så texten är 30m fram eller bak xD
 
Det är helt omöjligt att titta med en film men subs till 100%.. är bara ivägen och det slutar med att man tittar på texten istället för filmen..
 
Det är helt omöjligt att titta med en film men subs till 100%.. är bara ivägen och det slutar med att man tittar på texten istället för filmen..

Jo, blir som att läsa tillslut :(
 
Tycker tankafett är bra sida och text är bra tycker jag stör mig itne direkt ;)
 
Back
Top