• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Dom är ju sköna ju :p

"You think you're all the, but you're not!....... But, I don't know what to say :(" xDD
 
Känner till att det ska vara opersonligt skrivet fast nu när jag nästan är klar stötte jag på ett problem, hur fan ska jag skriva hypotesen utan att det ska låta riktigt konstigt? :p

Vi körde alltid labbrapporter i grundskolan men kändes lite fånigt ändå. Typ som att skriva saker som hypotes, händelseförlopp (ellervafan det hette) osv när det ända man gör är ett enkelt experiment med en ballong och varmt vatten eller något.

På gymnasiet har vi inte haft mkt labbrapporter, mer sitta och anteckna.

Som svar på frågan: Tycker du ska skriva i stycken utan titel om du förstår vad jag menar. Typ hypotes i ett stycke, hur du/ni gjorde i ett stycke, material som användes i ett stycke osv. Och försök att skriva utan ord som "vi använde" och byt ut mot "användes" ist. Så säger iaf vår NO-lärare.
 
Vi körde alltid labbrapporter i grundskolan men kändes lite fånigt ändå. Typ som att skriva saker som hypotes, händelseförlopp (ellervafan det hette) osv när det ända man gör är ett enkelt experiment med en ballong och varmt vatten eller något.

På gymnasiet har vi inte haft mkt labbrapporter, mer sitta och anteckna.

Som svar på frågan: Tycker du ska skriva i stycken utan titel om du förstår vad jag menar. Typ hypotes i ett stycke, hur du/ni gjorde i ett stycke, material som användes i ett stycke osv. Och försök att skriva utan ord som "vi använde" och byt ut mot "användes" ist. Så säger iaf vår NO-lärare.
Det var det jag mena med opersonligt, rapport skickades in igår iaf, får se vad hon tycker.
 
Har nu fixat en spelista att springa till imorgon fast funderar på att pressa mig rejält , så några tips på några låtar som får fart på en?
gärna dunk liknande låtar :p
 
Har nu fixat en spelista att springa till imorgon fast funderar på att pressa mig rejält , så några tips på några låtar som får fart på en?
gärna dunk liknande låtar :p
Ingen dunka låt, men den är något liknande.

Pitbull - Hotel Room
 
Har nu fixat en spelista att springa till imorgon fast funderar på att pressa mig rejält , så några tips på några låtar som får fart på en?
gärna dunk liknande låtar :p

Pressa dig rejält genom att träna? ... eller att skriva en labbrapport? :D
 
Vet inte riktigt om det är det bästa enligt mig men
redan allt e finare än otfans och bättre hoppas jag!, otfans suger -.-
Men tackar :)
 
Vet inte riktigt om det är det bästa enligt mig men
redan allt e finare än otfans och bättre hoppas jag!, otfans suger -.-
Men tackar :)

Snälla sluta, är så jävla less på att alla ska snacka skit om otfans och otland.

Så, någon här som tränar någon sport?
 
Back
Top