• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Det är ju det som är grejen med att sporta. Glöden! :D:D

Jag tycker det är kul att pressa mig själv fast de flesta som sportar vill ju typ bara vinna och visa att de är så duktiga även om det innebär att de förlorar.
 
Jag är också smal :p
Men inte jätte, har börjat gymma xD

Gött :p hoppas du inte har samma motto som vartenda 15 årig kille har, "öh fan, ska fan köra mage 24/7, ska ha helt cpt 6-pack".

Töntigt :p till dom som har det mottot hälsar jag: ni har missat 2 st "pack" :p försök få fram dom :thumbup:

1362624.medium160.jpg
 
Gött :p hoppas du inte har samma motto som vartenda 15 årig kille har, "öh fan, ska fan köra mage 24/7, ska ha helt cpt 6-pack".

Töntigt :p till dom som har det mottot hälsar jag: ni har missat 2 st "pack" :p försök få fram dom :thumbup:

1362624.medium160.jpg
Jag tränar hela kroppen. Har schema och sånt som jag följer (y)
 
Gött :p hoppas du inte har samma motto som vartenda 15 årig kille har, "öh fan, ska fan köra mage 24/7, ska ha helt cpt 6-pack".

Töntigt :p till dom som har det mottot hälsar jag: ni har missat 2 st "pack" :p försök få fram dom :thumbup:

1362624.medium160.jpg

Ser bara jävligt äckligt ut med såna där magmuskler IMO.
 
Back
Top