• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Sitter nu och jobbar på ett program som ska hjälpa mig med mina glosor och läxförhör, skulle någon vara intresserad av att använda ett sådant program?
 
själv så e man sjuk -.- har nån jävla infektion i halsen, så har en stor fet halsböld, gör skit ont att svälja osv :p
 
Sitter nu och jobbar på ett program som ska hjälpa mig med mina glosor och läxförhör, skulle någon vara intresserad av att använda ett sådant program?

Jag skulle vara intresserad :D
 
Jag skulle vara intresserad :D

Den är inte snygg men den gör jobbet :p
2wguk2t.png



En lista med ord och sånt som kan ladda kan se ut så här:
Code:
qt="Vad heter elefant på Engelska?" aw="elephant" casens="no" options={"Dog","Cat","Horse,"Elephant"}
 
Den är inte snygg men den gör jobbet :p
2wguk2t.png



En lista med ord och sånt som kan ladda kan se ut så här:
Code:
qt="Vad heter elefant på Engelska?" aw="elephant" casens="no" options={"Dog","Cat","Horse,"Elephant"}
Det är ganska onödigt.. www.glosboken.se :) Men om du fixade till det lite mer :p Och gör det lite snyggt och grejs xD Skulle använda det om jag fick det XD
Lite mer avancerat hade varit roligare :)
Sånt lär man sig i ettan xD

Orden var nog ett exemple tror jag...
 
Du skriver in vilka ord du vill ha. Sen säger den dom orden antar jag :) Såklart man lär sig :p
Jaja. Okej? :blink:
Så han ska typ göra en "bas" med dem vanligaste glosorna som finns eller????
 
Jaja. Okej? :blink:
Så han ska typ göra en "bas" med dem vanligaste glosorna som finns eller????

nah.. Du skriver bara in typ såhär;
Vad heter; jag är noob ; på engelska?
Svar:I am noob.
Nåt i den stilen antar jag ^^
 
Hur vet den programmet om det är rätt eller fel?

Du får sova på saken^^
Asså.. Vi säger så här.
1.Du går in på "setup"
2.Du skriver in ett ord.
3.Du skriver svaret på ordet du skrev nyss.
4.du startar förhöret och frågan kommer till dig, Om du svarar det som du skrev som svar, Så står det rätt, om inte står det fel.

Antar att det är så ^^
Repp fö fan XD
 
Back
Top