• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Hänt något nytt o roligt?

Själv har man trillat med derbyn, sög ganska hårt.
Moppen fick absolut inga skråmor, lite på handtaget, annars är den fin och fungerande.

Jag fick däremot ett par fina sår, skrapade upp hela jävla knät och handen, + att det roliga var att jag hade mobilen på den sidan jag trillade...så den är totalt paj.

Fick plocka ut stenar ur min hand ... gjorde ganska så ont eftersom de satt så långt in -.-

Det enda positiva var att man gick på fest efter att man hade plostrat om sig. Finns både negativt och positivt med sprit, 1. Du kan rensa sår med det, vilket funkar jävligt bra, men gör ont som satan, så jag tycker du ska göra först: 2. Drick det så känns det mindre !
 
Har du testat salt och is och hålla isbiten 5 minuter?
svider as mkt
 
Kanske? Posta inte något tips om du inte vet vad som händer <_<


vadå tips e du beng eller ja ställde bara en vanlg fråga till limannen och varför ska du komma med din beng fråga?

Själv så läser ja aftonbladet
 
Kanske? Posta inte något tips om du inte vet vad som händer <_<
lol jag tror inte att han posta de för att tipsa, han frågade bara om han hade testat de, för det svider.. <_<
 
Back
Top