• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Vad gör ni?

Själv kom man hem efter att ha sprungit i 1,5 timme, ville testa mig så sprang på rejält idag, kommer nog kännas imorgon xD

Sheeeet...nice dude :p

Efter 40min är jag helt slut, typ en 8km :/

Har inte tagit tid på milen ännu, ska nog testa nu i vinter.
Perfekta terminen för att springa, har varit på Gekås och köpt mina fina "vinterträningskläder". (vilket består av en tjocktröja och ett par perfekta mjukbrallor)
Hatar att springa på sommaren, men älskar vintern. Inte en käft ute, speciellt inte gamla gubbar som ska vara i vägen, helt ensam i den kalla luften som renar lungorna när man springer :)

Something wrong with that? :confused:
 
Seriöst? :blink:

Jag slutar 12 på fredagar :)

Sheeeet...nice dude :p

Efter 40min är jag helt slut, typ en 8km :/

Har inte tagit tid på milen ännu, ska nog testa nu i vinter.
Perfekta terminen för att springa, har varit på Gekås och köpt mina fina "vinterträningskläder". (vilket består av en tjocktröja och ett par perfekta mjukbrallor)
Hatar att springa på sommaren, men älskar vintern. Inte en käft ute, speciellt inte gamla gubbar som ska vara i vägen, helt ensam i den kalla luften som renar lungorna när man springer :)

Something wrong with that? :confused:

Sen så hade man spring test grejs idag på idrotten, trevligt.. xD, fick dock rätt bra tid tycker jag i och med att jag vart sjukt trött (la mig sent som fan) ^^


Springer du med musik?
 
Jag slutar 12 på fredagar :)



Sen så hade man spring test grejs idag på idrotten, trevligt.. xD, fick dock rätt bra tid tycker jag i och med att jag vart sjukt trött (la mig sent som fan) ^^


Springer du med musik?

Gött mos :D

Och springer jag till musik?

Jag ska förklara hur min träning/löpning går utan musik i öronen,

SKIT

Liksom, jag MÅSTE ha musik, för att bli nog motiverad.
Dock lyssnar jag inte på dunk dunk musik som Akon när jag fan försöker marklyfta 100kg eller att springa några kilometer, utan det får bli redig musik :)

Sonic Syndicate, Disturbed, KoRn, Slipknot, Pantera. (ett hundratals mer)
 
Gött mos :D

Och springer jag till musik?

Jag ska förklara hur min träning/löpning går utan musik i öronen,

SKIT

Liksom, jag MÅSTE ha musik, för att bli nog motiverad.
Dock lyssnar jag inte på dunk dunk musik som Akon när jag fan försöker marklyfta 100kg eller att springa några kilometer, utan det får bli redig musik :)

Sonic Syndicate, Disturbed, KoRn, Slipknot, Pantera. (ett hundratals mer)

Samma här, musik får en motiverad som fan :D
Om du gillar rap så kan du ta Eminem & d2 - Till I collapse att lyssna på gymmet :p
 
PALLA äpplen asså. Åt ett nyss:)

Haha fan va skillad jag är, lirar inte RL:)
|
|
V Mwahahaha

lol downloading new program version sen "close down tibia and restart" sen error :S
vill ju lira upp min lvl 7 till main nu
 
Last edited by a moderator:
Iaf, har satt upp som mål att klara 1 mil på någorlunda bra tid tills juni :)
 
Samma här, musik får en motiverad som fan :D
Om du gillar rap så kan du ta Eminem & d2 - Till I collapse att lyssna på gymmet :p

FÅR ni ha rap på gymmet?
Du vet, jag ÄLSKAR inte rap, men det går la an någon gång då o då.
Eminem/50 Cent är dom ENDA jag lyssnar på inom rap, alla andra kan fara åt helvete. (sorry)
Om man vet deras historia o sånt, så förtjänar iaf dom deras berömdhet mest.

Tittade på spotify, skulle inte orka anstränga mig att skriva dessa annars.

Favolåtar av Eminem:
We Made You
Mockingbird
Stan (feat. Dido)
When I'm Gone
Lose Yourself
Like Toy Soldiers
Encore (feat. alla jävlar)
Sing for the moment
Superman
My Dad's Gone Crazy (feat. Hailie Jade) GRYM ! med hans dotter, fett bra :D "Mad dog riiiiight"

Favolåtar av 50 Cent:
Crack A bottle (feat. alla jävlar)
Ayo Technology (feat. Justin Timberlake)
I'm Still Kill (feat. Akon jäveln)
Get Up
Candy Shop
Encore (eminem listan också, men w/e)
In Da Club (klassiker)
If I Can't
Disco Inferno
Just A Lil Bit
Many Men redigt bra
P.I.M.P (klassiker aswell)
Window Shopper
21 Questions
Never Enough (feat. alla jävlar)
I'll Whip Ya Head Boy fastnar på hjärnan, men fett bra

ALLA ANDRA RAP LÅTAR SUGER !
Sorry, hatar rap annars. Och jag gillar verkligen inte Tupac som är "legenden av rap", vilket jag tycker är helt fel.

Ifall någon rappare som har dött och kämpat sig upp i livet genom rap, är Notorious B.I.G, Tupac kommer väl rulla sig i graven när han hör detta: han suger.
 
FÅR ni ha rap på gymmet?
Du vet, jag ÄLSKAR inte rap, men det går la an någon gång då o då.
Eminem/50 Cent är dom ENDA jag lyssnar på inom rap, alla andra kan fara åt helvete. (sorry)
Om man vet deras historia o sånt, så förtjänar iaf dom deras berömdhet mest.

Tittade på spotify, skulle inte orka anstränga mig att skriva dessa annars.

Favolåtar av Eminem:


Favolåtar av 50 Cent:


ALLA ANDRA RAP LÅTAR SUGER !
Sorry, hatar rap annars. Och jag gillar verkligen inte Tupac som är "legenden av rap", vilket jag tycker är helt fel.

Ifall någon rappare som har dött och kämpat sig upp i livet genom rap, är Notorious B.I.G, Tupac kommer väl rulla sig i graven när han hör detta: han suger.

Går ej på gymmet, gav bara tips, tycker till I collapse skulle passa in bra annars :p

Ska börja gå till gymmet efter höstlovet då skolans gym öppnar eller vad det var :p
 
Går ej på gymmet, gav bara tips, tycker till I collapse skulle passa in bra annars :p

Ska börja gå till gymmet efter höstlovet då skolans gym öppnar eller vad det var :p

Erhm, skolans gym? Okey bra.

För liksom, jag tränar på en Kraftsportsklubb.
Det är metal/rock ONLY !

Det var en svart snubbe som bytte ut metallica skivan, alltså precis när det bästa i Master of Puppets kom, bytte han skivan mot en rap cd.

Och alla bara: wtf?
hahah, shit...det blev ett värsta rasistiskt ögonblick där xD

Alla vita stora styrkelyftare bara tittade på han, sedan gick en f.d fånge bara fram och bytte skivan.

Snacka om vad tyst det blev, hahah :p vete fan om dom slog sönder han senare, men xD dålig stämning iaf.
 
erhm, skolans gym? Okey bra.

För liksom, jag tränar på en kraftsportsklubb.
Det är metal/rock only !

Det var en svart snubbe som bytte ut metallica skivan, alltså precis när det bästa i master of puppets kom, bytte han skivan mot en rap cd.

Och alla bara: Wtf?
Hahah, shit...det blev ett värsta rasistiskt ögonblick där xd

alla vita stora styrkelyftare bara tittade på han, sedan gick en f.d fånge bara fram och bytte skivan.

Snacka om vad tyst det blev, hahah :p vete fan om dom slog sönder han senare, men xd dålig stämning iaf.
hahaha
 
Erhm, skolans gym? Okey bra.

För liksom, jag tränar på en Kraftsportsklubb.
Det är metal/rock ONLY !

Det var en svart snubbe som bytte ut metallica skivan, alltså precis när det bästa i Master of Puppets kom, bytte han skivan mot en rap cd.

Och alla bara: wtf?
hahah, shit...det blev ett värsta rasistiskt ögonblick där xD

Alla vita stora styrkelyftare bara tittade på han, sedan gick en f.d fånge bara fram och bytte skivan.

Snacka om vad tyst det blev, hahah :p vete fan om dom slog sönder han senare, men xD dålig stämning iaf.

Haha, kan tänka mig hur det såg ut :D
 
vilka bilmärken gillar ni?


mercedes här

VOLVO ! svensk, ren och världens säkraste bil.

Demonstration:
26343-228225.jpg


Min brorsa känner dessa snubbar :p
YouTube - Volvo 740 ca 500 hp !!
 
Back
Top