• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

En busrigning typ eurocop?
om ja minns rätt så va det en kille som hette kalle å busringde folk för han hade inga kompisar :p

du är snäll och jag är snäll och jag heter kalle!
:p gillar när hans pappa skriker
 
Bip testet väcker minnen sen förra månaden..
Ja, jag har en hyfsad kondition. Rekordet på vår skola, sprungen av en lärare är 19. Vilket är fett bra! Han är idrottslärare OCH maraton-löpare.
Jag fick dock 17. Bäst i min klass. Jag kunde tryckt i lite till, men det var tråkigt och springa själv. :p

Om det är bip testet du snackar om så ljuger du.
Finns ingen i din ålder som har kommit så långt som 17.
 
Samma här, vi har några rediga fotbolls killar i min klass.
Alltså riktigt seriösa, och han tog lvl 12/13, något sådant, sånt liknande.

Eftersom jag missade senaste bip testet (det första)
Så blir nästa veckas bip test, mitt första...så det blir nog lite jöbbigt :p

Men mina kompisar sa iaf att level 6 var G, så jag tänkte: okej då xD det bör man ju klara iaf.
 
Samma här, vi har några rediga fotbolls killar i min klass.
Alltså riktigt seriösa, och han tog lvl 12/13, något sådant, sånt liknande.

Eftersom jag missade senaste bip testet (det första)
Så blir nästa veckas bip test, mitt första...så det blir nog lite jöbbigt :p

Men mina kompisar sa iaf att level 6 var G, så jag tänkte: okej då xD det bör man ju klara iaf.

Asså i skolan har vi sport nu och ska springa i 20 minuter runt fotbollsplanen som e runt 360 meter lång.
Och jag sprang typ 7 varv xD sämsta i klassen.
 
Nu är det dags att dra ut och springa, skit fint väder ute så drar nog en längre sträcka idag :)
 
Märkte precis att detta är den största tråden i Svenska forumet :O
 
15 år :) DET HETER YOYO-TESTET! Kallas för Biptestet för det låter BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP överallt.

Du som sa att det finns 2 personer i hela sverige som klarat det så vill jag gärna be dig att fråga din idrottslärare att sätta på sista rundan på ELIT så får du höra hur snabbt det är :)

Den jag snackar om är i 2 delar.
Första delen går till runt 14-15 sen finns det Elit som är mycket snabbare i början ( samma speed som nummer 8 i första delen).

Om du spelat fotboll sen du var 5 år seriöst i ett fotbollslag så skulle du enkelt klara första delen :S
 
Har precis installerat Windows 7 Ultimate 64-bit :p funkar as bra
Vista kan ta sig i röva, hah...är riktigt nöjd med det !

Och om ni inte förstår varför jag säger detta, så är det för att jag vill rekommendera det !

Microsoft Windows 7 Ultimate Retail(Final) x86 (32 bit) and x64 (download torrent) - TPB

32/64-bit, båda finns. Det är den riktiga, nya ... retail versionen ! build 7600 ofc, och jag kollade allt och har testat...serial keys och "activatorn" funkar skitbra.
(alltså, då får du livstid, inte 30-dagars trial, + att du får updates från microsoft utan att händer med "falskt os" o skit)
 
Back
Top