• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Men shit, why do you even bother translating a damn swedish chat?
Is it because your angry with me, and now you stalk every post I make and you have to prove me wrong? Get a life, dude.

And who said that I was a IT Expert? I'm surely not, but I know enough to explain to the people that had the problems with their transformation from their previous OS to Windows 7 32/64-bit.

I think you're just making it worse here at Otland with your righteous bullshit.

och varför skriver du på engelska?
 
Retards xD han där anse32 är INTE svensk, han har bara använt en översättarprogram.
Tänkte att det var onödigt att posta på svenska så han måste översätta det och sedan förstå :p
 
Retards xD han där anse32 är INTE svensk, han har bara använt en översättarprogram.
Tänkte att det var onödigt att posta på svenska så han måste översätta det och sedan förstå :p

Han har hittat en väldigt bra översättare då.
 
Detta är inte bra..
Har fått cp tider igen, går och lägger mig skit sent :(
 
Detta är inte bra..
Har fått cp tider igen, går och lägger mig skit sent :(

jag med ;c gick o la mig halv 4 och gick upp nyss (halv 1). tandläkaren kl 9 (tror jag?) imon också :S haha. kmr inte gå xD
 
Omöjligt.

Varför skulle google translator vara omöjligt? Det skulle verka lite mer osannolikt att jag använde google translator om jag översatte från Engelska till Spanska (Grammatiken är verkligen avvikande där). Hur som haver, jag skulle bli väldigt glad om ni slutade försöka lista ut var jag kommer ifrån.

Limannen, tro mig, jag är inte efter dig. Du verkar inte vara ett så roligt byte. :)

This text has been translated by translator.com
 
Back
Top