• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

10daao4.png

Får denna error när jag försöker ladda ner 64 bit,
med min W7 32-bit, nån som vet varför?
 
Asså, vad är det folk inte förstår?

Att "uppdatera" från 32bit till 64bit är inte som att uppdatera Tibia 8.50 till 8.52.

Det går inte, för det är ett "32-bit operativ system", eller 64-bit då.
Det står i din system info.

procs.png
 
Så jag måste alltså ladda ner Windows vista 64 bit, sen till windows 7 64 bit. Eller?
 
När man köper W7 så får man 2 skivor en 32-bit och en 64-bit

Om du har 4+GB Ram eller tänker uppgradera snart så ska du ta 64-bit annars taru bara 32 eftersom den supportar fler saker
 
Om jag har windows vista. Kan jag köpa Windows 7 och installera det bara? Så försvinner vista and in goes windows 7?
 
Omfg, är det endast p8: or här eller?

Ni kan installera Windows 7 med nästan vilken jävla prestanda som helst, även om ni har XP/VISTA/LINUX, ni tar bara och gör en formatering !!!!

Sheeeeet, är det så svårt att förstå? :S
Jag har ju försökt att förklara att 32-bit/64-bit är beroende på era moderskort, det supportar inte allt.

//
Om denna datan klarar det, så klarar eran data det.
 
Omfg, är det endast p8: or här eller?

Ni kan installera Windows 7 med nästan vilken jävla prestanda som helst, även om ni har XP/VISTA/LINUX, ni tar bara och gör en formatering !!!!

Sheeeeet, är det så svårt att förstå? :S
Jag har ju försökt att förklara att 32-bit/64-bit är beroende på era moderskort, det supportar inte allt.

lek inte p1337, bara för att jag är p1337 så måste du inte vara det! OK?!

Tack iaf ;)
 
Omfg, är det endast p8: or här eller?

Ni kan installera Windows 7 med nästan vilken jävla prestanda som helst, även om ni har XP/VISTA/LINUX, ni tar bara och gör en formatering !!!!

Sheeeeet, är det så svårt att förstå? :S
Jag har ju försökt att förklara att 32-bit/64-bit är beroende på era moderskort, det supportar inte allt.

//
Om denna datan klarar det, så klarar eran data det.

take it chill ;] om man inte vet så mkt om datorer och hur dom fungerar så är det nog ganska svårt att förstå ;p

@ w7
ska skaffa det när (om?) jag köper nya delar till dator. för se hur de blir :D windows xp s2 <3 :)
 
Äsh 64bitar e inte så viktigt bara onödigt att ominstallera om till vista sen windows 7 igen så gör det inte. Vad är felet med 32bit
det är inte så viktigt att ha 4gb ram
 
Asså...o....m....f....g !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ett scenario:

Du har windows xp 32-bit, DU MÅSTE INTE installera windows vista till 64-bit, och SEDAN, windows 7 med 64-bit !!!

Bara fucking välj din version som du har i moderskortet och installera !

Du kan ha linux, xp, vista, 32-bit, men om du har 64-bit i moderskortet, då kan du direkt bara göra 1 enda jävla install, Windows 7 64-bit.

HOPPAS ni förstår....
 
Asså...o....m....f....g !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ett scenario:

Du har windows xp 32-bit, DU MÅSTE INTE installera windows vista till 64-bit, och SEDAN, windows 7 med 64-bit !!!

Bara fucking välj din version som du har i moderskortet och installera !

Du kan ha linux, xp, vista, 32-bit, men om du har 64-bit i moderskortet, då kan du direkt bara göra 1 enda jävla install, Windows 7 64-bit.

HOPPAS ni förstår....

Tat lugnt.. tänk på att 90% här tror att datorn sitter i skärmen (A) XD
 
Jag ville bara tillägga en sak här. Det stavas dator och inte data. Datorn är maskinen som gör det möjligt att bearbeta datan. Så snälla, innan ni beter er som några små "hackers" tänk efter innan ni postar. Bara för att ni kan formatera en dator och kanske maskera er ip-nummer, så betyder det inte att ni är kunniga inom datorer. Era löjelseväckande konversationer får mig verkligen att gråta.

Liemannen, vem i helskotta valde dig till en itexpert? Allt jag ser i dina inlägg är en arg 18åriga nörd som tror att kan mycket om datorer, eftersom han kan formatera en dator och ladda ner filmer från TPB. Sluta upp med dina idiotiska inlägg och väx upp.
 
Jag ville bara tillägga en sak här. Det stavas dator och inte data. Datorn är maskinen som gör det möjligt att bearbeta datan. Så snälla, innan ni beter er som några små "hackers" tänk efter innan ni postar. Bara för att ni kan formatera en dator och kanske maskera er ip-nummer, så betyder det inte att ni är kunniga inom datorer. Era löjelseväckande konversationer får mig verkligen att gråta.

Liemannen, vem i helskotta valde dig till en itexpert? Allt jag ser i dina inlägg är en arg 18åriga nörd som tror att kan mycket om datorer, eftersom han kan formatera en dator och ladda ner filmer från TPB. Sluta upp med dina idiotiska inlägg och väx upp.

Men shit, why do you even bother translating a damn swedish chat?
Is it because your angry with me, and now you stalk every post I make and you have to prove me wrong? Get a life, dude.

And who said that I was a IT Expert? I'm surely not, but I know enough to explain to the people that had the problems with their transformation from their previous OS to Windows 7 32/64-bit.

I think you're just making it worse here at Otland with your righteous bullshit.
 
Last edited:
Back
Top