• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Om han inte lagt den där skulle det inte vara någon film :(
Sant, sant.

Riktigt rolig var den. Tex. när dem skulle byta blöja på han. Jävla reaktion dom fick. Måste varit en stor en. Man hörde verkligen könsorganet slå mot bordet, xD
 
Jupp den jäveln hade en riktig jävla Black Snake Funky =D Tjejen fick ju den i sig haha
Undrar om Darryl ens fick veta det för dom blev ju vänner i slutet XD
man ba "ehh yo darryl you know when ya girl said she had her BEST night ever, well I actually FUCKED her that night..."

" YOU DID WHAAAAAT?"



Edit :


Någon som vet hur man skaffar GTA eller nått på datan? UTAN att köpa skiva, ladda ner lr nått XD Är noob okej? :(
 
Last edited:
Jupp den jäveln hade en riktig jävla Black Snake Funky =D Tjejen fick ju den i sig haha
Undrar om Darryl ens fick veta det för dom blev ju vänner i slutet XD
man ba "ehh yo darryl you know when ya girl said she had her BEST night ever, well I actually FUCKED her that night..."

" YOU DID WHAAAAAT?"



Edit :


Någon som vet hur man skaffar GTA eller nått på datan? UTAN att köpa skiva, ladda ner lr nått XD Är noob okej? :(

HELT OKEJ ATT LADDA NER, haha :D laddade hem och spelade det innan min windows 7 install.

Men nu serru !! har jag något nytt på gång, efter 2 dagars nerladdning:

hihihi.png


Det spelet kommer bli hur jävla kul som helst, speciellt med nytt grafikkort man har köpt, högsta grafik på och gama ! :D
Hoppas ni andra gör detsamma :p Har samt sovit från 15.00 till 18 xD Så man är redo inför händelserna på en vacker fredagskväll ;)
 
Lol 2 dagar XD Limannen en snutta nörd :D?

Nörd av att ladda ner?

Hade precis slösat 650kr på världens sämsta spel kallat Aion, ffs. Så jag tror jag har rättighet att fan ta igen dom pengarna med ladda hem 10 filmer och detta spel :p

BTW:
Spelet äger ! helt sjuk grafik och det är tyvärr inte så jätte stort, ungefär som cod4 1 :p Tog typ 5 timmar att spela ut, men fett roligt !
 
Fan vad kul modern warfare2 e!

Kan du köra multiplayer?
 
Last edited:
Back
Top