Vem är hans bror?![]()
Ja, du säger själv att du inte har tränat något, du var kanske svag? Att du skulle börja träna på din skolans gym?
Och de där 15min löpningarna du brukar ta, bara vad jag har sett i denna tråden, fan vet jag...du säger ju inget.
BTW, hur är det med din bror? gött med livet utan otland? xD very busy, I'd think?
Limannen, hur snabbt går man upp i vikt med hjälp av Gainer?
OkejFyyyy xD Har faktiskt en del kompisar som var lite små smala, så de ville "gaina" lite vikt
Det går uppåt så länge du håller träningen, du bulkar ju inte...du blir ju inte fet så att säga. Utan med träning, och gainer, så får du en successiv uppgång, på kanske några veckor (3?) så bör du har gått upp kanske några kilon eller kanske bara ett, det är som sagt beroende på olika person.
Fyyyy xD Har faktiskt en del kompisar som var lite små smala, så de ville "gaina" lite vikt
Det går uppåt så länge du håller träningen, du bulkar ju inte...du blir ju inte fet så att säga. Utan med träning, och gainer, så får du en successiv uppgång, på kanske några veckor (3?) så bör du har gått upp kanske några kilon eller kanske bara ett, det är som sagt beroende på olika person.
Nej, det är ju muskelmassan som ökar. Så om man inte tränar kan du ju inte gå upp i vikt.Så om man inte tränar alls och tar det så får det ingen effekt?
Okej
Går du också på protein?
Nej, det är ju muskelmassan som ökar. Så om man inte tränar kan du ju inte gå upp i vikt.
Har läst (h)
Tar du protein, Limannen?
Oj! xD
Hur snabbt tar proteinet effekt på dig? Asså.. Hur mycket går du upp i vikt i månaden? Ungefär.
Oj! xD
Hur snabbt tar proteinet effekt på dig? Asså.. Hur mycket går du upp i vikt i månaden? Ungefär.
om du vill gå upp i vikt ska du ta kreatin. =)
Kreatin är ett ämne som förekommer i kroppen och i maten du äter. En person som väger 70 kg har ~120 gram kreatin lagrat i kroppen. Kroppen kan bilda kreatin i levern, bukspottskörteln och i njurarna.
Det kreatin du får i dig från kosten kommer i huvudsak från kött- och fiskprodukter, även om mindre mängder också förekommer i mejeriprodukter. Kreatinet du får i dig från kosten omvandlas till kreatinfosfat i musklerna.
Kreatin fungerar som en energibuffert. När ATP har förbrukats återskapas det med hjälp av fosfatmolekylerna som kreatinfosfatet ger ifrån sig. Ju mer kreatinfosfat du har lagrad i musklerna, desto mer ATP kommer att kunna återskapas snabbt.