• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Nån som vet hur man vaknar lätt? Skulle gått till Arbetsförmedlingen typ 50 ggr nu och det är typ klockan 9 på morgonen.. Hur vaknar ni? :S Eller bara jag som har svårt för o vakna? xD
 
Nån som vet hur man vaknar lätt? Skulle gått till Arbetsförmedlingen typ 50 ggr nu och det är typ klockan 9 på morgonen.. Hur vaknar ni? :S Eller bara jag som har svårt för o vakna? xD

Sätt ett ljus mellan två tår och tänd på det när du går och lägger dig. Du får testa dagen innan hur lång tid det brinner per timme och beräkna hur långt ljus som behövs. Du kommer garanterat att vakna när ljuset brinner ner.
 
Sätt ett ljus mellan två tår och tänd på det när du går och lägger dig. Du får testa dagen innan hur lång tid det brinner per timme och beräkna hur långt ljus som behövs. Du kommer garanterat att vakna när ljuset brinner ner.

Tänk om jag inte vaknar :( sad story då..
 
Nån som vet hur man vaknar lätt? Skulle gått till Arbetsförmedlingen typ 50 ggr nu och det är typ klockan 9 på morgonen.. Hur vaknar ni? :S Eller bara jag som har svårt för o vakna? xD

Skaffa klockradio och sätt volym på max. Brukade köra med det när jag sov tungt. Man hoppar nästan ur sängen när den går igång :p
 
Skaffa klockradio och sätt volym på max. Brukade köra med det när jag sov tungt. Man hoppar nästan ur sängen när den går igång :p

Jag har en sån alarmklocka man hade i kriget (oldschool klocka) och klockradio och 2 andra små klockor + min mobil.. jag vaknar inte :/
 
Jag har en sån alarmklocka man hade i kriget (oldschool klocka) och klockradio och 2 andra små klockor + min mobil.. jag vaknar inte :/

Att du är helt döv tvivlar jag på. Detta lämnar oss till att du ljuger, så lägg ner.
Nu förutsätter jag att du inte tar droger eller något liknande.
 
Zisly man hör inte när man sover...
jag brukar inte heller väckas så himla lätt :/
 
Zisly man hör inte när man sover...
jag brukar inte heller väckas så himla lätt :/
Jaså det gör man inte? Så vad är det man vaknar av när alarmklockan ringer då?

Jag vet att vissa har svårare att vakna än andra men att inte kunna vakna av en alarmklocka på hög volym betyder att något är fel med personens vanor, intag eller något annat.
 
Back
Top