• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Hampish, Alla vaknar inte av en väckarklocka. Finns folk som du kan skrika i öronen utan att dom vaknar.. Jag är svårväckt. Kan sova igenom crazy stormar som skakar huset och annat

Då måste det ju vara något fel på dom/dig. Menar inget elakt men så måste det ju vara.
Ifall en människa inte vaknar av en väckarklocka så antagligen är man döv, eller så har man något annat fel i kroppen.

Jag somnar ganska svårt eftersom jag hör pip hela tiden

Lider av samma sak, dock inte jätte allvarligt.
Måste vara ganska tyst för att jag ska märka av det.

Men att du har svårt att somna har inget att göra med att du har svårt att vakna.
dvs om du inte sover för lite.
 
Då måste det ju vara något fel på dom/dig. Menar inget elakt men så måste det ju vara.
Ifall en människa inte vaknar av en väckarklocka så antagligen är man döv, eller så har man något annat fel i kroppen.



Lider av samma sak, dock inte jätte allvarligt.
Måste vara ganska tyst för att jag ska märka av det.

Men att du har svårt att somna har inget att göra med att du har svårt att vakna.
dvs om du inte sover för lite.

Driver du? :p typ 30% av alla in the wörld har problem med o vakna
 
Själv somnar jag till musik på max iaf :/ Somnat tusentals gånger i datastolen med full volym på headsettet

lite skillnad. Såklart du kan däcka av utmattning ifall du är vaken för länge.


Det är inte direkt så att man kan vara vaken 24/7 bara för att det är högljutt runt en.

Driver du? :p typ 30% av alla in the wörld har problem med o vakna

Vad räknar du som ett problem med att vakna?

Att man festade sönder dagen innan o har sovit 1 timme å ligger typ halvdäckad på sängen?

Eller att man inte vill gå upp på morgonen för man vet att man ska torteras i skolan i 6-8 timmar?
 
Last edited:
Idag äre skolavslutning :) Igår vare matkrig o kaos i hela skolan så dom stängde skiten kl 11.30~
 
Back
Top