• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Nej, man kommer inte hit för att fråga hur man startar en server när det finns fullt med tutorials här och även i otfans :S
 
palla hosta egen.. har ingen server och sånt endå men jag vill börja lira en men finns fan ingen 8.6 finns bara skit serverar typ 8.57.. typ 1999534534534 sådana
 
palla hosta egen.. har ingen server och sånt endå men jag vill börja lira en men finns fan ingen 8.6 finns bara skit serverar typ 8.57.. typ 1999534534534 sådana
Tror du det är så lätt att fixa allt i 8.6 som stack i pots?
 
skit i de.. bara den e i 8.6 så ere chill, stack i potts o runes e inget måste.. eller?
 
palla hosta egen.. har ingen server och sånt endå men jag vill börja lira en men finns fan ingen 8.6 finns bara skit serverar typ 8.57.. typ 1999534534534 sådana

Tror du verkligen det är så enkelt?

skit i de.. bara den e i 8.6 så ere chill, stack i potts o runes e inget måste.. eller?

Client debuggar.

mesigt.. kan väll fixa stack i potts.. det är ju inte omöjligt?

Det är inte omöjligt men det tar sin tid.
 
Någon som har tips på en bra komedi film?
 
Last edited:
Någon som vet varför flashbacks forum är nere?
 
Back
Top