• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Inge fel på mina posts, kanske lite stavfel på den långa det är de ända
Han har hakat upp sig på:
Men silent är den jag ser mest.. och vettefan hur mycket jag har reportat/klagat över hans posts men han får aldrig varningar eller bann :eek:

Vissa får bann för dom kalla en random användare för nått dumt medans han kan sitta och kalla vem som helst för vad som helst och ingenting händer.

EDIT:
Tittade precis på silents "senaste posts" och bara på sida 1 så såg jag minst 3-4 insults till andra medlemmar.
T ex "OMG THE FAT MAN IS BACK"
och hur många posts finns det inte med han som vill outa vad han nu heter bara för att han är lite överviktig? och silent har en bild på honom? omg..

Han verkar ta det som att du hela tiden jagar efter hans posts för att försöka få honom bannad.
Iaf, jag läste det som att du alltid ser honom skriva skit och då reportar du det, inte att du letar.
 
Han har hakat upp sig på:


Han verkar ta det som att du hela tiden jagar efter hans posts för att försöka få honom bannad.
Iaf, jag läste det som att du alltid ser honom skriva skit och då reportar du det, inte att du letar.

Jupp :p han kanske inte fatta så långt :/
 
Någon som har kört Alpha Protocol? Fastnade efter 5min i spelet, det där...hur man hackar in sig i databasen för att öppna dörrar, fyyyfan va svårt :S Så jag avinstallerade skiten xD

WoW ftw atm, annars är det väl lite Call of duty MP som gäller.
 
sant , kan någon hjälpa mig med min ot?

Jag kan ge dig ett värdefullt tips: sök. Det är 99 procents chans att din fråga ställts hundratals gånger på detta forum redan. Sök först, fråga sen.
 
Om man inte ens kan få igång en 7.6 XML server eller lyckas söka på forumet. Då ska man inte ha en server...
 
Back
Top