• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Allas favorit dunder då? :eek:

Haha, jag höll med dig i ett par argument kring invandring, faktiskt :p
Eftersom det är ett antal invandrare som är mods så blir det nog ingen mer diskussion. Hade varit roligt, dock xD

(slår vad om att någon mod tar bort denna posten för att den verkar rasistisk...rofl?)
 
(slår vad om att någon mod tar bort denna posten för att den verkar rasistisk...rofl?)

Ingen tar bort din post... fattar du inte varför folks inlägg blir borttagna så tycker jag synd om dig.
Eftersom det är ett antal invandrare som är mods så blir det nog ingen mer diskussion. Hade varit roligt, dock xD
Jag tvivlar väldigt högt på att någon mod som är invandrare skulle stänga en tråd för att det handlar om invandring. Trådarna stängs för att de går åt helvete hela tiden. Folk klarar inte av att försöka vara seriös utan måste istället börja trolla och förolämpa. Att det inte blir några intressanta trådar är ingen annans fel utom ert.

Fast nu sa ju du "roligt", vilket kanske är din definition av all vara dum i huvudet och förvandla allt till en flame tråd.
 
Ingen idé att prata invandring på detta forum ;)

Det ända som händer är att silent kommer med massa dumma förklaringar som bara han fattar ^^
 
Ingen tar bort din post... fattar du inte varför folks inlägg blir borttagna så tycker jag synd om dig.

Jag tvivlar väldigt högt på att någon mod som är invandrare skulle stänga en tråd för att det handlar om invandring. Trådarna stängs för att de går åt helvete hela tiden. Folk klarar inte av att försöka vara seriös utan måste istället börja trolla och förolämpa. Att det inte blir några intressanta trådar är ingen annans fel utom ert.

Fast nu sa ju du "roligt", vilket kanske är din definition av all vara dum i huvudet och förvandla allt till en flame tråd.
Word!
Ingen idé att prata invandring på detta forum ;)

Det ända som händer är att silent kommer med massa dumma förklaringar som bara han fattar ^^
Finns massor med folk på otland som bara kommer med massa dumma saker. Tycker det är fel av dig att bara smutskasta silent när det finns flertal andra användare som beter sig på minst sagt samma sätt. :)
 
Word!

Finns massor med folk på otland som bara kommer med massa dumma saker. Tycker det är fel av dig att bara smutskasta silent när det finns flertal andra användare som beter sig på minst sagt samma sätt. :)

Finns det såklart :p

Men silent är den jag ser mest.. och vettefan hur mycket jag har reportat/klagat över hans posts men han får aldrig varningar eller bann :eek:

Vissa får bann för dom kalla en random användare för nått dumt medans han kan sitta och kalla vem som helst för vad som helst och ingenting händer.

Ända gången jag faktiskt sätt honom bannad är när han själv sa till tala att ha ville bli det för att han skulle ge upp OTLand men lik fan kom han tillbaka efter bara nån vecka.. Men men är väl så om man är "kompis" med dom som är högre uppsatta här ;)

Bjuder på stavfelen

EDIT:
Tittade precis på silents "senaste posts" och bara på sida 1 så såg jag minst 3-4 insults till andra medlemmar.
T ex "OMG THE FAT MAN IS BACK"
och hur många posts finns det inte med han som vill outa vad han nu heter bara för att han är lite överviktig? och silent har en bild på honom? omg..
 
läste du ens min post? mitt problem är att du förföljer honom och försöker få han bannad hela jävla tiden istället för att betee dig normalt
 
Ingen tar bort din post... fattar du inte varför folks inlägg blir borttagna så tycker jag synd om dig.

Jag tvivlar väldigt högt på att någon mod som är invandrare skulle stänga en tråd för att det handlar om invandring. Trådarna stängs för att de går åt helvete hela tiden. Folk klarar inte av att försöka vara seriös utan måste istället börja trolla och förolämpa. Att det inte blir några intressanta trådar är ingen annans fel utom ert.

Erhm, förnekar du att vissa mods inte har någon gång tagit bort en post pga personliga skäl och inte till policy? Det "tvivlar jag väldigt högt på".

Fast nu sa ju du "roligt", vilket kanske är din definition av all vara dum i huvudet och förvandla allt till en flame tråd.

Det kan vara roligt och intressant att höra vissa olika uppfattningar kring invandring och annat, är lite trött på sådana som du som gör anmärkningar på allt och försöker leka vuxen. Loosen up xD
 
Det kan vara roligt och intressant att höra vissa olika uppfattningar kring invandring och annat, är lite trött på sådana som du som gör anmärkningar på allt och försöker leka vuxen. Loosen up xD
Visst är det intressant att höra olika uppfattningar, men inte när skitet går överstyr som det hela tiden gör.
Men ursäkta att jag försöker bete mig som något jag anses vara enligt ålder.
 
läste du ens min post? mitt problem är att du förföljer honom och försöker få han bannad hela jävla tiden istället för att betee dig normalt

ööh? svårt att inte se hans posts.. Han spammar varenda jävla tråd som finns på OTLand...

Och ja han borde vara bannad eftesom 90% är off topic
 
Någon som har ett normalt "Topic" att diskutera?


Det kanske finns något topic att diskutera, men just nu ser jag bara folk gå "raging" på varandra.

-Zer0xe
 
Köpte Counter Strike Source nu när det var rea för 6$. Tycker spelet är jävligt konstigt, man gör hs hur lätt som helst och mina achievements verkar resetas lite då och då :s
 
Köpte Counter Strike Source nu när det var rea för 6$. Tycker spelet är jävligt konstigt, man gör hs hur lätt som helst och mina achievements verkar resetas lite då och då :s

CS:S är ett p12 spel
Spraya o få hs även om du träffar benen etc
Cs 1.6 är det ända riktiga
Fast THE REAL DEAL är All Points Bulletin!
 
Back
Top